کد خبر: ۴۷۱۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۵ - ۲۸ آبان ۱۳۹۲

مدیر کل ثبت احوال استان فارس: هرچه سریعتر آخرین آدرس خود را ثبت کنید

با ثبت تغییر نشانی در این سامانه دیگر نیازی به صدور مجدد کارت ملی برای افراد نیست و کدپستی جدید فرد در پایگاه اطلاعات جمعتی کشور ثبت می شود.

به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی اداره کل ثبت احوال استان فارس، ثبت آخرین نشانی محل سکونت در پورتال ثبت احوال الزامی و خدمات اداری افراد به آخرین آدرس فرد ارسال خواهد شد.

محسن نعمتی مدیر کل ثبت احوال استان فارس در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این مطلب گفت: سامانه ثبت تغییر نشانی در پورتال ثبت احوال به نشانی http://www.sabteahval.ir/ جهت تسهیل در ارائه خدمات به مردم، راه اندازه شده است و افراد می‌توانند تغییر نشانی خود را به صورت الکترونیکی در این سامانه ثبت نمایند.

مدیر کل ثبت احوال فارس اضافه کرد: با ثبت تغییر نشانی در این سامانه دیگر نیازی به صدور مجدد کارت ملی برای افراد نیست و کدپستی جدید فرد در پایگاه اطلاعات جمعتی کشور ثبت می شود.

نعمتی از کاربردی شدن اطلاعات این سامانه برای سایر دستگاههای اجرایی خبر داد و گفت: در آینده دستگاه های اجرایی خدمات خود را به آخرین آدرس فرد که در پایگاه ثبت شده ارائه می دهند بنابراین در صورت عدم ثبت آخرین آدرس توسط فرد در این سامانه وی در دریافت خدمات از دستگاههای اداری دچار مشکل خواهد شد.

مدیر کل ثبت احوال استان با بیان اینکه هم اکنون بیش از 100 دستگاه به این پورتال متصل هستند اضافه کرد: در حال حاضر بیش از 20 دستگاه اجرایی نظیر بانک ها، سازمان ثبت اسناد و نیروی انتظامی به صورت وب از این سامانه استفاده نموده و آن را در مراکز خود توزیع کرده اند و خدمات خود را به آخرین آدرس افراد ارسال می کنند بنابراین مردم شریف استان می بایست برای جلوگیری از هرگونه مشکل احتمالی هرچه سریعتر نسبت به ثبت آخرین نشانی خود اقدام نمایند.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
علی یکه باش
Germany
سه‌شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۲
0
خیلی عالیست