کد خبر: ۴۷۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۴ - ۲۹ آبان ۱۳۹۲

رادیو اینترنتی در کوار/ پادکست های جالب تولید شده توسط جوانان کواری

تعدادی از جوانان اکبرآبادی، در اقدامی بسیار جالب و قابل تقدیر، اقدام به تولید پادکست هایی در فضای مجازی نمودند.

به گزارش شیرازه به نقل از بهارکوار، پایگاه فرهنگی تحلیلی قلم دار به همت تعدادی از جوانان مستعد اکبرآبادی، در اقدامی بسیار جالب و قابل تقدیر، اقدام به راه اندازی رادیو اینترنتی (یا بهتر است بگوییم تولید پادکست) نمود و 2 محصول خود را روی خروجی این پایگاه قرار داد.

رادیو اینترنتی قلمدار با موضوعات مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و عمومی و با نگاه و تحلیل فرهنگی کار خود را آغاز نموده است.

رادیو اینترنتی قلمدار همزمان با روز 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی در فضای مجازی افتتاح گردید تا بتواند به عنوان یک رادیو و یک کانال در عرصه فضای مجازی فعال باشد.

این پایگاه اولین پادکست خود را به گزارش راهپیمایی روز 13 آبان در اکبرآباد کوار اختصاص داد و در محصول دوم خود تحت عنوان "که مثلاً چه غلطی می خواهند بکنند" به معرفی شلدون آدلسون، سیاستمدار آمریکایی مورد خطاب امام خامنه ای(روحی فداه) در دیدار با دانشجویان و دانش آموزان پرداخت.

 

این پادکست ها را می توانید از لینک های زیر دریافت نمائید:

پادکست اول: راهپیمایی 13 آبان در اکبرآباد

پادکست دوم: که مثلاً چه غلطی می خواهند بکنند؟

 

آدرس پایگاه فرهنگی تحلیلی قلم دار: http://ghalamdar.ir

 

پادکست چیست؟

واژه پادکست (podcast) ترکيبی از کلمات broadcast و iPod می باشد و پست ها (یا برنامه ها) را به شکل فایل های صوتی در قالب های mp3 و یا wma جهت شنیدن و یا دانلود کردن در دسترس شنوندگان قرار می دهد. به عبارتی دیگر می توان گفت پادکست برنامه ای راديويی يا مشابه است که ديجيتالی ضبط شده و جهت پياده کردن (دانلود کردن) برای دستگاه های شخصی پخش صدا در اينترنت گذاشته می شود.

پادکست راهی آسان برای دستیابی به برنامه های ديجيتالی موجود در اینترنت و پخش آنها در زمان و مکان دلخواه است. پادکست در همه ی دستگاه های پخش موسيقی ديجيتال قابل شنیدن است.

نظرات بینندگان