کد خبر: ۴۷۳۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۹ - ۳۰ آبان ۱۳۹۲

جوی آبی به بزرگی خیابان سپــاه فراشبند!

خیابان سپاه در فراشبند جزء نادر خیابان های کشور و یا جهان است که با وجود تردد بسیار زیاد و مرکزیت فاقد جوی آب می باشد که هنگام بارندگی مشکلات فراوانی را برای شهروندان به وجود می آورد.
به گزارش شیرازه به نقل از نخل بیدار همواره در مواقع بارندگی در شهرستان فراشبند شاهد تصاویری تکراری به نام آبگرفتگی معابر هستیم یکی از این آبگرفتگی ها که به یک رخداد همیشگی تبدیل شده است مربوط به خیابان سپاه است که مرکزیت ادارات نیز در این خیابان قرار دارد.

سالهاست که با کوچکترین بارندگی شاهد راه افتادن آب در این خیابان هستیم و این موضوع از طرف مردم  رسانه های محلی شهرستان مورد نقد قرار گرفته است و همواره مردم از مسئولین و به ویژه شهرداری و شورای شهر خواستار برطرف کردن این معضل بوده اند.

عدم توجه شهرداری و شورای اسلامی به این موضوع عجیب است احتمالا مدیران و اعضای این نهاد در این خیابان چشم بسته راه می روند و یا چشمانشان را بر روی این خیابان بسته اند.

بارندگی امروز در شهرستان که بسیار ملایم است سراسر خیابان را مملوء از آب کرده . پیش بینی می شود شدت بارندگی در روز های آینده شدید تر شود حال سوال این است با این وجود میزان آبگرفتگی تا کجا ادامه خواهد داشت آیا عبور ومروردر این خیابان در روزهای آتی در صورت بارندگی با شدت زیاد میسر خواهد شد؟

نویسنده :
محمدباقر دشتی
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
باقری
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۲
0
به امید خدا هرچه زودتر مسئولین اقدام کنند
ممنون شیرازه و نخل بیدار