کد خبر: ۴۷۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۵ - ۱۰ آذر ۱۳۹۲
رئیس بسیج جامعه پزشکی فارس:

ارائه خدمات پزشکی رایگان به 8500 نفر در طول هفته بسیج/ برگزاری یادواره شهدای جامعه پزشکی فارس در ۲۶ آذرماه

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان فارس از اعزام بیش از ۴۰ اکیپ خدماتی- درمانی به مناطق محروم و ویزیت ۲۵۰۰ بیمار در طول هفته بسیج خبر داد.
رئیس بسیج جامعه پزشکی استان فارس از اعزام بیش از ۴۰ اکیپ خدماتی- درمانی به مناطق محروم و ویزیت ۲۵۰۰ بیمار در طول هفته بسیج خبر داد.
سرهنگ ولی اکبری در گفتگو با خبرنگار شیرازه اعلام کرد: بسیج جامعه پزشکی به مناسبت هفته بسیج با برپایی ایستگاه‌های سلامت در مصلاهای نماز جمعه در سطح استان فارس به بیش از ۶ هزار نفر خدمات رایگان عمومی و تخصصی ارائه نمود.

همچنین به گفته وی، اجرای همایش‌های سیاسی و فرهنگی و تقدیر از بسیجیان نمونه حوزه بهداشت و درمان، کوهپیمایی میثاق با شهدا و زیارت قبور شهدای گمنام در تپه الله اکبر و دیدار با خانواده شهدای بسیج جامعه پزشکی از دیگر برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی استان فارس در طول هفته بسیج بود.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری یادواره شهدای جامعه پزشکی استان فارس در ۲۶ آذرماه جاری خبر داد و گفت: تا کنون ۲۴ شهید جامعه پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز و ۲۹۰ شهید بهداری شناسایی شده‌اند و در یادواره‌ای که ۲۵ اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود؛ شهدای بهداری رزم که از نهادهای مختلف همچون دانشگاه، سپاه، هلال احمر، ارتش و نیروی انتظامی به جبهه اعزام شده بودند، معرفی می‌شود.
نظرات بینندگان