کد خبر: ۴۹۳۱۱
تعداد نظرات: ۱۸ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۱ - ۰۸ دی ۱۳۹۲
موج اعتراضات گسترده مسئولین به سخنان فتنه انگیز علی مطهری

غیب پرور: علی مطهری تعادل روحی و روانی ندارد/ ذوالنور: حرف های مطهری اقیانوسی با عمق یک میلیمتر است/ ملک مکان: آقای مطهری، بی بصیرتی تا این حد؟/ رضایی: این حرف اشتباه محض است

فرمانده سپاه فجر استان فارس نسبت به اظهارات ساختار شکنانه علی مطهری واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه، سردار غلامحسین غیب پرور فرمانده سپاه فجر فارس هم به اظهارات شب گذشته علی مطهری در دانشگاه شیراز در خصوص دخالت سپاه در مسایل سال 88 واکنش نشان داده است. وی آن طور که سایت تنویر نوشته گفته است: آقای مطهری اساسا تعادل روحی و روانی ندارد.

غیب پرور افزود: بنابر این نباید اظهارات او را جدی گرفت و بر ایشان حرجی نیست.

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور در واکنش به سخنان علی مطهری در دانشگاه شیراز مبنی بر اینکه تجمع 9 دی بی مورد است گفت: به طور یقین حرف های ایشان بی مورد است.

ذوالنور افزود: حضرت آقا فرمودند اردوکشی های خیابانی ممنوع است که اصحاب فتنه سوار بر افکار عمومی نشوند اما مردم به صورت خودجوش آمدند و میخ را بر تابوت فتنه زدند و فتنه را تمام کردند که آرامش به زندگی مردم برگردد، آن تجمعی که آقا فرمود نباشد به این خاطر بود که ارزش ها، زندگی و آرامش مردم مورد هدف قرار نگیرد.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: این تجمع آرامش را زندگی مردم برگرداند و آن را عادی کرد و انقلاب را دوام بخشید.

ذوالنور تاکید کرد: آقای علی مطهری طوری صحبت می کند؛ گویی که یک اقیانوس است اما به عمق حرف های وی از یک میلیمتر تجاوز نمی کند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در تجلیل از قیام 9 دی گفتند، دست خدا بود. جناب مطهری هیچکدام از فرمایشات رهبری را یا نمی شنود یا در این مملکت زندگی نمی کند یا مجاری فکری و خوراک فکری ایشان رسانه های بیگانه است. و الا اگر در این مملکت و بین مردم زندگی کند و فرمایشات آقا را بشنود ایچنین حرف نمی زند.

حجت الاسلام ملک مکان مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان فارس در پاسخ به سخنان علی مطهری به خبرنگار شیرازه گفت: آقای علی مطهری در سخنانی در رابطه با حرکت خودجوش و تاریخی مردم در 9 دی ماه سال 88 مطالبی را گفت که نشانه کامل بی بصیرتی ایشان است، حماسه ای که دوست و دشمن اعتراف دارند یک بار دیگر انقلاب اسلامی ایران را بیمه کرد و تمام امیدها و آرزوهای دشمنان نظام جمهوری اسلامی را بر باد داد، چگونه می توان گفت این حرکت انقلابی مردم که که حاکی از غیرت دینی و ملی آنان بود، حرکت بی جائی بوده است.
وی افزود: آقای مطهری یا سخنان مقام معظم رهبری در حمایت و تأیید این حرکت عظیم تاریخی ملت را را نخوانده یا نفهمیده است و یا اینکه پی به آثار و برکات آن راهپیمائی میلیونی نبرده است. البته جای تعجب ندارد کسی که از خط ولایت فاصله بگیرد و هر روز هم این فاصله را بیشتر کند، قطعا با افساری که شیطان به گردن او می اندازد، عاقبتی غیر از رسیدن به چنین مواضعی نخواهد داشت.

ملک مکان تصریح کرد: آقای مطهری همه کسانی را که در راهپیمائی 9 دی سال 88 شرکت کردند، خطاکار می داند، ایشان حتی تشخیص نمی دهد که تجمعاتی که رهبری از آن نهی کردند، تجمعاتی از جنس تجمعات فتنه گران و اغتشاش گران بود، نه تجمعاتی که از نظام و انقلاب و ارزشهای دینی و ملی حمایت می کنند. واقعا بی بصیرتی تا این اندازه آن هم از شخصی مانند ایشان که از فرزندان شهید بزرگوار مطهری می باشد، بسیار جای تعجب و البته تأسف دارد.

وی خطاب به این نماینده مجلس گفت: آقای مطهری آیا یک جمله هم در محکومیت فتنه گران و اغتشاگران بر زبان رانده ای؟ آیا اگر آن حرکت خودجوش و حماسی و به موقع مردم در 9 دی ماه نبود، فتنه گران در جای خود می نشستند؟ آیا دفاع از اصل انقلاب و دین و ولایت فقیه حرکت بی جا محسوب می شود؟ آیا دفاع از ارزشها حرکت بیجاست؟ چرا از بصیرت و آگاهی مردم ناراحت هستید؟ اینکه عوام بفهمند در چه موقعی چه حرکتی بکنند تا انقلاب شان از فتنه فتنه گران مصون بماند، چرا شما را ناراحت کرده است؟ بصیرت شما کجاست؟ امیدواریم که بیش از این در منجلاب فتنه و فتنه گران غرق نشوید و از خط ولایت فاصله نگیرید که ممکن است روزی دچار عواقبی شوید که عملان فتنه دچار آن شدند.

محمدرضا رضایی نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار شیرازه در خصوص اظهارات شب گذشته علی مطهری گفت: این اظهارات محکوم است و آن را یک اشتباه محض می دانم چرا که 9 دی پیمان مجدد مردم با رهبری بود و علاوه بر این که مشت محکمی بر دهان فتنه گران داخلی و خارجی بود، انقلاب را تضمین کرد و به آن ثبات بیشتری بخشید.
وی تاکید کرد: باید 9 دی را هر سال با شکوه تر از گذشته جشن بگیریم.

علی مطهری دیروز در جمع دانشجویان دانشگاه شیراز گفته بود: 9 دی حرکت بی جایی بود!
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ارسنجونی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۲
12
چشم شورای محترم نگهبان روشن!! اگر برا انتخابات بعدی هم بازم تأیید صلاحیت نشد من اسمم رو عوض می کنم!!!
جرس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۲
3
اون افرادی فسادهای مالی آنچنانی را برای کشور رقم زدند وضعیت روانی مناسبی نداشته و ندارند!
هرس
مثل آقای م.ه و خواهرش
مثل آقای کرباسچی
مثل آقای کروبی که هدیه 30 میلیونی از شهرام جون گرفته بود
مثل ... مثل سعید آقا که دم چپ و راست دیده
مثله...
و مثل جرس و کلمه که سیا و موساد به خاطر چشم و ابروشون بهشون پول میدن؛ نه؟!
ناشناس
Hong Kong
يکشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۲
3
اصلا از این پس هر کس موافق غیب پرور نباشه تعادل روحی و روانی نداره.....خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
نسترن ستوده
من مخالف غیب پرورم اما این بار درست گفته
این بنده خدا یک بار در هفته بسیج میاد طوری تعریف سپاه و بسیج می کنه آدم فکر می کنه علی مطهری شهیده نه مرتضی (پدرش)!!!
یه بار هم میاد میگه سپاه فلان و بهمان
به نظرم می خواد فقط خودش رو بزرگ کن ولی آدم بزرگی نیست
علی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۲
4
آقای علی مطهری انسانی صالح که حقا شجاعت و بصریتش را ازپدرآموخته وای کاش 10 نماینده مثل او در مجلس داشتیم.خداوند او را از دشمنانش حفظ کند.
ناشناس
واقعا بزرگه ولی چیزی از پدرش ارث نبرده
شبانی
Finland
يکشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۲
0
مطهری=مدرس زمان
علی رضا
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۲
12
من توجه علی آقا مطهری را به این بیت شعر جلب می کنم:
گیرم که پدر تو بود فاضل
از فضل پدر تو را چه حاصل
علی آقا تو با نام پدر بزرگوار و با عظمتت رشد کردی آبروی آن بزرگوار رو نبر
به نظر من علی مطهری به درد هر چه بخوره به درد نمایندگی تو مجلس نمی خوره حداقل ما فارسی ها نباید از آدمای کم بصیرت اینجوری دعوت کنیم بیان دانشگاهمونو به . . . بزنن
ناشناس
United States of America
يکشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۲
1
درود بر علی مطهری.
ایرانی
Canada
يکشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۲
2
درود بر این مرد آزاده که الحق فرزند خلف پدر بزرگوارشون هستن
مهدی
Singapore
يکشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۲
10
کشور دچار مشکلات اقتصادی است .جناب اقای علی اقای مطهری نماینده محترم مردم در این چند سال نمایندگی چه طز یا متدی را برای حل عملی مشکلات مردم ارائه کرده اند ..........................ایشان توی این 4 سال دارد یک جمله را با لحن های مختلف فقط بیان میکند ((((البته این سوال مربوط فقط به ایشان نیست وسایر نمایندگان مردم هم باید به این پرسش مهم مردم پاسخ بدهند )))
سینا
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۲
9
وقتی در آخرالزمان جای حق و باطل عوض میشه ؛ معلومه که اونموقع باید شعار زنده باد مطهری بشنویم ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۲
0
مثبت و منفی ها خیلی چیزها رو روشن میکنه لطفا توجه بفرمائید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۲
0
برای سپاه متاسفم که امثال این را در خود دارد که بدون تحقیق عمل می کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۲
0
یک مرد در این کشور باشد دکتر مطهریه
چون مثل شما با فتنه و فتنه و تریبون یکطرفه صدا وسیما نمی خواهد کلاه سر ملت بگذارد
حق را می گوید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۲
0
ولی بنظر میرسه عمق فرمایشات این اقایون حوضی به عمق 1 میکرون است
اصولگرا
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۲
0
زهی خیال باطل...

اصلاح طلبان در فارس رسانه مجازی ندارن عقدشون تو سایتهای اصولگرا خالی میکنن.