کد خبر: ۴۶۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۱۱ آبان ۱۳۹۲

سردار غیب پرور: ما شعار مرگ بر امریکا را از امام یاد گرفته ایم

فرزندان امام بیدارند و این بیشه خالی نیست و هر کس تکلیف خودش را روشن کند. آیا می خواهند با منافقین هم کاسه شوند؟ اما بدانند از فرزندان انقلاب و امام توقع همکاری نداشته باشند.

به گزارش شیرازه، فرمانده سپاه فجر فارس در مراسم یادواره شهدای مرودشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا خانواده گفت: شهدای ما شاگردان ممتاز مکتب حسین (ع) هستند.

سردار غیب پرور با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص نرمش قهرمانانه از برخی به دلیل تعبیر نادرست انتقاد کرد و اظهار داشت: بعضی ها تنشان گرم شده است در مملکت شعار مرگ بر آمریکا را کم رنگ کنند.

فرمانده سپاه فجر فارس با اظهار تاسف از رفتار برخی افزود: ما با آمریکایی ها نمی توانیم آشتی کنیم و دست دوستی بدهیم، چرا که آنچه آمریکایی ها برسر ما آوردند، نمی توانیم فراموش کنیم.

وی ادامه داد: شعار مرگ بر آمریکا ، شعار مرگ بر همه ظالمین، مناتفقین، تروریسم، وهابیت و گروهای تکفیری عالم است.

غیب پرور خاطرنشان کرد: ما شعار مرگ بر امریکا را از امام یاد گرفته ایم و درس هیهات من الذله را در مکتب امام حسین، برای این انقلاب هزینه سنگینی پرداختیم و به پای آن خواهیم ایستاد.

این یادگار دفاع مقدس گفت:  فرزندان امام بیدارند و این بیشه خالی نیست و هر کس تکلیف خودش را روشن کند. آیا می خواهند با منافقین هم کاسه شوند؟ اما بدانند از فرزندان انقلاب و امام توقع همکاری نداشته باشند.

وی  با اشاره به فرارسیدن 13 آبان تصریح کرد: امسال جهان در این روز خروشنده ترین فریادها را از این ملت خواهید شنید و این پیام شهیدان است.


نظرات بینندگان