کد خبر: ۴۹۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۸ - ۱۲ دی ۱۳۹۲

دستگیری یک وکیل قلابی در شیراز

رئیس پلیس آگاهی فارس از دستگیری فردی خبر داد که با جعل عنوان وکیل دادگستری و عنوان‌های دولتی از مردم کلاهبرداری می‌کرد.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، سیروس حیدری اظهار داشت: فردی به‌نام «داود شعبانی» به اتهام جعل عنوان وکیل دادگستری و سایر عناوین دولتی توسط  ماموران دستگیر شد.

وی ادامه داد: پرونده اتهامی این فرد کلاهبردار در شعبه 14دادسرای ناحیه 2 شیراز مطرح و در حال رسیدگی است.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: بنا به خواسته مقام قضایی عکس این متهم برای اطلاع‌رسانی به شهروندان در رسانه‌های جمعی درج تا چنانچه فردی توسط این متهم مورد کلاهبرداری واقع شده است، برای شناسایی وی به دادسرا مراجعه کنند.

کشف 340 کیلو گرم مواد مخدر در فارس

در هفته گذشته و با اجرای عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس 339 کیلو و 870 گرم مواد مخدر در این استان کشف و  9 سوداگر مرگ دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس با اعلام این خبر گفت: در یک هفته گذشته با اشرافیت کامل ماموران مبارزه با مواد مخدر این استان و شهرستان‌های لارستان، مرودشت، زرین دشت و جهرم چند عملیات بر علیه سوداگران و قاچاقچیان مواد مخدر صورت گرفت.

محمد اسماعیل مصری ادامه داد: در این عملیات 316 کیلو و 200 گرم تریاک و 23 کیلو و 670 گرم حشیش از قاچاقچیان کشف و 9 سوداگر مرگ نیز در این زمینه دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس با بیان اینکه در این مورد شش خودرو متعلق به قاچاقچیان توقیف شد تصریح کرد: متهمان دستگیر شده همراه با مواد مکشوفه برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

مصری بار دیگر از شهروندان در خواست کرد که در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر چنانچه هرگونه اخبار و اطلاعاتی دارند با شماره تلفن 110  به خدمت‌گزاران خود در فرماندهی انتظامی استان فارس اطلاع دهند.


نظرات بینندگان