کد خبر: ۴۹۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۲ - ۱۷ دی ۱۳۹۲
فرماندار سپیدان در گفتگو با شیرازه:

در سپیدان بیش از 130 سانتی‌متر برف باریده/ برق، شبکه موبایل و اینترنت قطع است/ بیش از 100 روستا در محاصره برف هستند

محورهای ارتباطی شهرستان به سمت شیراز و یاسوج باز است ولی جاده های ارتباطی حدود 100روستا در شهرستان قطع است.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی اجتماعی شیرازه، بارش برف گرچه باعث خوشحالی مردم را فراهم آورده و مایه شکرگذاری است اما برای بسیاری هم مشکلات را سبب شده است. خصوصا که در شهرستان هایی که تاکنون در فصل زمستان با برف میانه ای نداشتند. اما شهرستان سپیدان علی رغم این که تقریبا با برف پیوند همیشگی دارد، با گرفتاری های خاص برف و کولاک مواجه شده است.

صمدی نژاد فرماندار سپیدان در گفتگو با شیرازه درباره آخرین وضعیت شهرستان پس از برف، گفت: بارش برف از روز یکشنبه ظهر در شهرستان آغاز شد که اوایل صبح روز دوشنبه شدت گرفت و تاکنون در سطح شهر 65 سانتی متر و در ار تفاعات بیش از 130 سانتی متر برف باریده است.

وی افزود: طبق پیش بینی هایی که کرده بودیم همزمان با بارش برف تمام امکانات شهرستان برای خدمت رسانی به مردم فعال شد و در محور ارتباطی به سمت یاسوج و شیراز بیش از 12 اکیپ مشغول راهداری بودند و در سطح شهر 9 اکیپ. اورژانس، بیمارستان، درمانگاه ها و نانوایی ها و سایر ادارات خدمات رسان فعال بوده و هستند.

فرماندار سپیدان ادامه داد: محورهای ارتباطی شهرستان به سمت شیراز و یاسوج باز است ولی جاده های ارتباطی حدود 100روستا در شهرستان قطع است و از امروز برای باز کردن راه هایی روستایی اقدام می کنیم.

صمد نژاد با اشاره به این که گاز و آب شهرستان بدون هیچ مشکلی برقرار است، گفت: متاسفانه از ساعت 7 شب روز گذشته تاکنون برق شهرستان قطع است و از شب گذشته تا همین حالا(9 صبح) شبکه موبایل و اینترنت دچار اختلال جدی شده است.

وی اعلام کرد: خیابان های اصلی شهر باز است و اما خیابانهای فرعی و کوچه های شهر مشکلاتی دارند اما بسته نیست.

فرماندار سپیدان اظهار امیدواری کرد: تا پیش از ظهر امروز با همکاری برق منطقه ای استان برق شهرستان وصل شود.

وی به تمام مسافران و شهروندان سپیدانی توصیه کرد: از سفرها و تردد غیر ضرور در محورهای ارتباطی شهرستان و داخل شهر خودداری کنند.


نظرات بینندگان