کد خبر: ۴۹۹۳۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۶ - ۱۹ دی ۱۳۹۲

تقدیر استانداري فارس از سپاه، ناجا و ارتش

شوراي هماهنگي مديريت بحران استان فارس به رياست معاون هماهنگي امور عمراني استانداري و با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري، تشكيل جلسه داد.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري فارس، مهندس محسن اردكاني در اين جلسه كه با حضور مديران دستگاه هاي اجرايي و يگان هاي نظامي و انتظامي استان برگزار شد، با بيان اين كه زيرساخت هاي استان فارس به ويژه شهر شيراز آمادگي لازم براي بارش برف را ندارد و متناسب با شرايط عمومي اين منطقه ايجاد شده است، اظهار داشت: دستگاه هاي مسئول با نگاه آسيب شناسانه به بارندگي اخير، آمادگي هاي لازم براي مديريت بارش برف در آينده را بيش از گذشته ايجاد كنند.

جانشين رئيس شوراي هماهنگي مديريت بحران استان با تاكيد بر اين كه عملكرد كليه دستگاه هاي مسئول در جريان بارش هاي اخير به دقت مورد ارزيابي قرار خواهد گرفت، خاطر نشان كرد: همه دستگاه ها بايد تمامي امكانات حود را براي خدمات رساني به مردم در بارش هاي آينده بسيج كرده و در اختيار مديريت بحران استان و دستگاه هاي مسئول قرار دهند.

وي اظهار اميدواري كرد: با توجه به تجربيات گذشته، دستگاه هاي مسئول با آمادگي بيشتري به استقبال بارش هاي آينده بروند.

معاون هماهنگي امور عمراني استانداري فارس با بيان اين كه در صورت توجه كامل مردم به اطلاعيه ها و تذكرات دستگاه هاي مسئول در زمان وقوع حوادث، بسياري از خطرات رفع خواهد شد، افزود: مديريت بحران ها و حوادث با حضور و مشاركت مردم به خوبي صورت خواهد گرفت.

در اين جلسه معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري فارس با بيان اين كه روحيه ايثارگري كه مورد توجه دين اسلام و از شاخصه هاي مردم ايران است در زمان وقوع بحران ها بايد بيشتر مورد توجه قرار گيرد، تاكيد كرد: در شرايط بحراني مردم بايد به كمك دستگاه هاي مسئول آمده و همكاري لازم را داشته باشند.

دكتر كمال فيروزآبادي با اشاره به اين كه بارش هاي اخير به عنوان رزمايشي براي سنجش توان دستگاه هاي مسئول بايد مورد توجه قرار گيرد، گفت: استان فارس بسيار وسيع است و همه دست اندركاران بايد آماده وقوع حوادث و بحران هاي غيرمترقبه بزرگ در استان باشند.

وي با قدرداني از صدا و سيماي مركز فارس به دليل نمايش زيبايي هاي بارش اخير برف در شيراز و ايجاد آرامش در مردم خاطر نشان كرد: بايد اطلاع رساني به مردم، ايجاد اميدواري و هماهنگي بيشتر در ارائه اخبار، مورد توجه قرار داشته باشد.

گفتني است در اين جلسه مهندس فياض پور مديركل مديريت بحران استانداري فارس گزارشي از اقدامات دستگاه هاي اجرايي، نظامي و رسانه هاي استان در زمينه مديريت مسائل مرتبط با بارش هاي اخير ارائه و از همه دستگاه هاي اجرايي استان، فرماندهان سپاه فجر، ارشد نظامي ارتش در فارس، فرماندهي انتظامي فارس و فرمانداران شهرستان هاي استان به دليل تلاش هاي بي شائبه آنان در به حداقل رسانيدن مشكلات مردم در حادثه بارش برف و باران شديد تشكر كرد.

همچنين در اين جلسه دبيران كارگروه هاي زيرمجموعه شوراي هماهنگي مديريت بحران استان به ارائه گزارش جلسات اين كارگروه ها كه به منظور ايجاد آمادگي در خصوص بارش هاي آينده تشكيل شده بود پرداختند و برخي از پيشنهادات اين كارگروه ها به تصويب رسيد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۲
1
بهتره از بوشهر ياد بگيرند...
مديران اونجا تفكرشون اينه كه همه پروژه ها رو بدن قرارگاه خاتم تا از سود هر پروژه قسمتي صرف محروميت زدايي شه و در اينجور مواقع هم ماشين آلات و تجهيزات و نفراتشون تمام قد در خدمت مردم باشند... نمونه اش رو به شخصه در سيل و زلزله سال گذشته شهرستان خورموج و كاكي ديدم كه جاي حسرت داره كه ما تنگ نظري افراد مغرض رو دنبال ميكنيم نه مصالح استاني رو...
اگر فياضپور يك مهندس بسيجي نبود آيا باز هم سپاه اينقدر هم كاري ميكرد؟
جوینده
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۲
1
ماکه ندانستیم او اصلاح طلب است یا اصولگرا چون باهر دو گروه هم نوا بوده واین به دور از اخلاق بسیجی است .گهی چپ وگهی راست .گهی اصلاح طلب وگاه .....
وباید گفت که همکاری سپاه هیچ ربطی به حضور او ندارد .چون سپاه مردمی است وخودراخادم مردم میداند.چون ازجنس مردم است.کار به دولتها وجناحها هم ندارد .مثل امام خامنه ای فراجناحی فکر وعمل می کند.چون دولتها وجناحها می ایند ومی روند.وانچه می ماندارزشها وخوبیها و خدمت صادقانه وخالصانه است.بیایید اینگونه باشیم نه انگونه
ناشناس
اگر هدف خدمت به مردم باشد بايد فراجناحي عمل كرد.
و بسيجي پيرو ولايت از هر دولتي كه رهبري حكمش را تنفيذ كند حمايت و با جديت همكاري ميكند نه مانند فتنه گران و انحرافي ها سنگ اندازي...
بهتر است مصلحت انديش باشيم... تا استان پيشرفت كند