کد خبر: ۵۰۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۳ - ۲۲ دی ۱۳۹۲

تاریخ آزمون استخدامی قوه قضائیه تغییر کرد

معاون اداری مالی دادگستری استان فارس از برگزاری آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه و دادگستری استان فارس در روز 11 بهمن ماه سال جاری خبر داد.
به گزارش شیرازه، حبیب اله میرزاد با اعلام این خبر گفت: بیش از این زمان برگزاری آزمون 27 دی ماه اعلام شده بود که به علت همزمانی با امتحانات دانشگاه ها زمان برگزاری آزمون استخدامی قوه قضاییه به 11 بهمن ماه 92 تغییر یافت.

وی با اشاره به این که امسال بیش از 13 هزار نفر جهت احراز 34 رشته شغلی در دادگستری استان فارس با یکدیگر به رقابت می پردازند تصریح کرد: ثبت نام این تعداد داوطلب در آزمون استخدامی کادر اداری تنها در استان فارس حاکی از اطلاع رسانی مناسب در سطح استان دارد.

معاون اداری مالی دادگستری فارس همچنین خاطر نشان کرد داوطلبان از اول بهمن لغایت 10 بهمن ماه می توانند با مراجعه به سایت www.modiriat.org با استفاده از کد رهگیری شش رقمی نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام نماید.

میرزاد تأکید کرد: آزمون استخدامی کادر اداری دادگستری فارس با هماهنگی های انجام شده با آموزش و پرورش استان فارس به صورت متمرکز در شیراز برگزار خواهد شد.

وی همچنین در خصوص پاسخ به برخی سوالات و ابهامات داوطلبان نیز گفت: در سایت مدیریت برگزاری آزمون به آدرس www.modiriat.org در لینک های پرسش های متداول و پرسش های موردی به بسیاری از سوالات و ابهامات پاسخ داده شده است و داوطلبان می توانند قبل از طرح هرگونه سوال با مراجعه به آدرس ذکر شده نسبت به دریافت پاسخ های مورد خود اقدام نمایند.

گفتنی است ثبت نام آزمون استخدام کادر اداری قوه قضاییه و دادگستری کل استان ها از 12 دی ماه آغاز گردید که تا سی ام دی ماه ادامه یافت و طی این مدت زمان بیش از 13 هزار نفر داوطلب در آزمون استخدامی کادر اداری دادگستری فارس ثبت نام کردند.

نظرات بینندگان