کد خبر: ۵۰۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۳ - ۲۴ دی ۱۳۹۲

افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در فراشبند+تصاویر

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در محل استادیوم شهید عالیشوندی شهرستان فراشبند آغاز به کار کرد.

به گزارش نخل بیدار نمایشگاه عرضه مستقیم کالا امروز صبح با حضور سرپرست فرمانداری رییس شورای شهر و چند تن از مسئولین افتتاح گردید.

در این نمایشگاه که از امروز (سه شنبه ) به مدت 10 روز دیگر دایر است در 67 غرفه اجناس مورد نیاز مردم  به قیمت‌های مناسب در اختیار ایشان قرار می‌گیرد.

لوازم تحریر، کیف و کفش، البسه، مواد غذایی و... از جمله محصولاتی هستند که در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا عرضه شده‌اند.

اسلام شکور رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فراشبند در خصوص برپایی این نمایشگاه اظهار کرد: با توجه به اینکه در این ایام تقاضای مردم به خرید کالا افزایش می‌یابد تلاش کردیم با برگزاری این نمایشگاه  نسبت به حمایت از مصرف‌کنندگان اهتمام داشته باشیم.

وی گفت: در این نمایشگاه تلاش شده است با توجه به امکانات موجود از حداکثر ظرفیت برای عرضه کالا به مردم استفاده شود و هدف از برگزاری ارائه مواد مورد نیاز مردم در یک مکان می باشد.

رئیس اداره  صنعت، معدن و تجارت فراشبند تصریح کرد: کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه به طور متوسط با  10 تا 15 درصد تخفیف در اختیار مردم قرار می‌گیرد و قیمت تمام کالاها و اجناس ارائه شده پایین‌تر از نرخ بازار است.

وی یادآور شد: علاوه بر نظارت جدی بر روی قیمت کالاها، در خصوص کیفیت کالاهای عرضه شده نیز اهتمام جدی داشته‌ایم و از فروش محصولات با کیفیت پایین و یا فاقد کیفیت در این نمایشگاه جلوگیری به عمل می‌آید.

نمایشگاه  عرضه مستقیم کالا در فراشبند تا 3 بهمن از ساعت 9صبح  تا 12 و 3 عصر تا 9 شب در استادیوم شهید عالیشوندی شهرستان فراشبند برپا خواهد بود.

نظرات بینندگان