کد خبر: ۵۰۵۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۴ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۲

عاقبت اشیا جا مانده در تاکسی چه می شود؟

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری شیراز گفت: مدارک مهم مانند گواهی نامه، شناسنامه، کارت ملی و غیره تنها یک هفته در سازمان تاکسیرانی نگه‌داری شده و پس از آن به سازمان‌های مربوط ارسال می‌شود.

به گزارش شیرازه به نقل از تسنیم، منصور مفتاحی اظهار کرد: اشیای جامانده در تاکسی‌ها تا 6 ماه در واحد اشیا جامانده سازمان تاکسیرانی شیراز نگهداری شده و در صورت مراجعه صاحبانشان به آنها بازگردانده می‌شود.

وی افزود: اشیا جامانده در تاکسی‌ها در  صورت مراجعه نکردن صاحبانشان پس از 6 ماه به ستاد فرمان امام(ره) تحویل داده می‌شود.

مفتاحی با بیان اینکه تمام تاکسی‌داران اشیا جامانده را به این واحد تحویل می‌دهند، تصریح کرد: مسافرانی که اشیا خود را در تاکسی جا گذاشته‌اند با شماره 7311020 تماس بگیرند و برای دریافت آن به سازمان تاکسیرانی مراجعه کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری شیراز مواد فاسد شدنی مانند گوشت، میوه و غیره تا 24 ساعت نگهداری شده و پس از آن به موسسات خیریه تحویل داده می‌شود، گفت: مدارک مهم مانند گواهی نامه، شناسنامه، کارت ملی و غیره تنها یک هفته در سازمان تاکسیرانی نگه‌داری شده و پس از آن به سازمان‌های مربوط ارسال می‌شود.

مفتاحی با بیان اینکه سازمان تاکسیرانی لیست اشیا مهم و قیمتی جامانده در تاکسی‌ها را از طریق روزنامه نیم نگاه اعلام می‌کند، افزود: لیست این اشیا در سایت سازمان تاکسیرانی نیز موجود است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری شیراز با بیان اینکه تعداد یک‌هزار و 800 تاکسی در این شهر نیاز به  به نوسازی دارند، از فرسوده بودن 10 درصد ناوگان تاکسیرانی شیراز خبرداد.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
شیرازی اصیل
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۲
0
به اقای مفتاحی بفرمایید سایت سازمان رو زیرو رو کردیم ولی جایی رو ندیدیم که لیست اشیا اونجا باشه واسه تبلیغات همه چیزو باید بزرگ نمایی کنید؟