کد خبر: ۵۰۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۸ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۲

گروه عاشقان ولایت در آستانه ثبت رکورد جدید در گینس + عکس

گروه ورزشی عاشقان ولایت شهرستان خرامه که از سال 90 فعالیت های خود را در ثبت رکوردهای استانی، ملی و بین المللی آغاز نموده است، دهه فجر امسال رکوردی جدید را در گینس به ثبت خواهد رساند.

به گزارش شیرازه به نقل از صدای خرامه، سیدمحمد موسوی، رییس و بنیانگذار سبک تکاوران ولایت رزم در ایران و کشورهای اسلامی گفت: رکورد جدیدی از گروه عاشقان ولایت به زودی در گینس به ثبت خواهد رسید.

وی با اعلام این خبر بیان داشت: ورزشکاران کاراته شهرستان خرامه با راه اندازی گروه رکورد زنی عاشقان ولایت طی چند سال گذشته چندین رکورد کشوری و جهانی را در رشته های استقامتی از خود به جای گذاشته اند.

این رکورددار کشور ادامه داد: در بهمن ماه 1390 با راه اندازی یک گروه سه نفره شروع به ثبت رکوردهای استانی، ملی و بین المللی در ضربه زدن به کیسه بوکس با دست و پا نمودیم و توانستیم رکورد این ورزش را در هفت ساعت و نیم ثبت کنیم.

موسوی گفت: گروه عاشقان ولایت متشکل از سیدمحمد موسوی، امین جعفری و سجاد عباسی همچنین طی سال گذشته نیز با زمان 9 ساعت از حرم امامزاده اسحاق (ع) خرامه تا حرم حضرت احمدبن موسی (ع) را دویدند که امسال به دنبال شکستن رکورد سال قبل هستیم.

وی افزود: در دهه فجر سال جاری نیز به دنبال شکستن رکورد جهانی ورزش ضربه زدن با دست و پا به کیسه بوکس در پنج ساعت هستیم.

لازم به ذکر است در 13 بهمن ماه امسال گروه عاشقان ولایت در سالن کاراته شیراز با حضور مردم و مسئولان رکورد جهانی این ورزش را به نام استان فارس به ثبت می رسانند.

همچنین نشست خبری جزییات این برنامه در روز یکشنبه ششم بهمن ماه در اداره ورزش و جوانان و با حضور مسئولان ورزشی استان برگزار خواهد شد.


نظرات بینندگان