کد خبر: ۵۰۶۱۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۲ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۲
خطیب جمعه فراشبند:

دستاوردهای هسته ای را به ثمن بخس فروختیم

پناهیان در خطبه های نماز جمعه این هفته توافقنامه اخیر را نامبارک و نامتوازن خواند و در ادامه خطبه، افزایش جمعیت را امروزه در کشور ضروری دانست.

به گزارش شیرازه به نقل از نخل بیدار حجه الاسلام محمد حسین پناهیان امام جمعه فراشبند در خطبه های این هفته نماز جمعه فراشبند ابتدا یاد خدا را موجب افزودن نور درون نامید و بیان کرد با یاد خدا و با قران دلتان را از زمستان بردن گناه ،به بهار اطاعت تبدیل کنید.

همچنین پناهیان در ادامه این بحث به قیامت وعذاب های الهی اشاره نمود و بیان داشت در همه حال یاد خداوند متعال باشید و طلب مغفرت نمایید.

امام جمعه فراشبند در ادامه خطبه اول این هفته طبق هفته های قبل به امر به معروف ونهی از منکر پرداخت این فریضه الهی را بسیار مهم نامید.

در خطبه های دوم نماز جمعه این هفته پناهیان در اشاره به مسائل منطقه، آمریکا را دشمن بشیرت ،دشمن علم و دشمن پیشرفت کشورهای اسلامی بخصوص ایران خواند و توقف غنی سازی 20 درصد و پلمپ کردن بعضی مراکز هسته ای را گواه بر این ادعا دانست.

در ادامه پناهیان با اشاره به توافقنامه اخیر بیان داشت ما انرژی صلح آمیز هسته ای را به ثمن بخس فروختیم و در مقابل چند درهم ناچیز گرفتیم که مقام معظم رهبری نیز فرموده بودند که ما به آمریکاییها اعتماد نداریم و آنها درغگو هستند و مابیانات رهبر انقلاب را امروز خوب درک میکنیم که بعد از دادن این همه امتیاز به آمریکاییها باز آنها خواسته های نامشروع زیادی دارند که همانطور که رییس جمهور و وزیر خارجه بیان کرند خواسته بعدی آنها نابودی تاسیسات هسته ای ایران و دست یابی به تاسیسات موشکی ایران و دهها چیز دیگر است ودر کل این توافقنامه نامتوازن ونامبارک است زیرا ایران در موضع انفعال قرار گرفت و ما آنچه داده ایم بیش از آنچه گرفته ایم است.

در ادامه خطبه دوم پناهیان با اشاره به کنترل جمعیت و خطرات ناشی از آن که امروزه مطرح است بیان داشت: در زمان طاغوت هم مطرح شد وحدود سال 41 و46 واحدی بنام بهداشت و تنظیم خانواده در وزارت بهداشت تشکیل شد و در جمهوری اسلامی نیز این موضوع دوباره بررسی شد که نشان از رشد پایین جمعیت کشور را داشت و امروزه هم کشور ما پایین ترین میزان رشد جمعیت در جهان را داراست و اینها همه خطراتی هستند که کشور را تهدید می کنند .

همچنین پناهیان در تکمیل بحث جمعیت افزود: جلوگیری از رشد جمعیت مخالفت صریح با قران و سنت نبوی است زیرا از نظر سیاسی هم این بحث حائز اهمیت است چرا که افزایش جمعیت منبع ثروت و قدرت به شمار می آورد که لزوم عادی شدن این بحث برطرف شدن این مشکلات به دولت نیز برمیگردد .

پناهیان با اشاره به ازدواج های پرهزینه  امروزی خطاب به دولت بیان داشت : دولت به افرادی که ازدواج می کنند مقداری پول مثلا 20 میلیون تومان بدهد و برای فرزند دار شدن 5 میلیون بدهد همانطور که برای هر فرزند قبلا یک میلیون تومان می داند ودر حال حاضر همان یک ملیون هم نمی دهند و دولت باید توجه داشته باشد ما برای ساخت پل ، جاده ،سد ،کارخانه وغیره پول هزینه میکنیم وباید برای این سنت حسنه (ازدواج) هم چند سالی مبلغی اختصاص دهیم و جلو امثال بابک زنجانی ها را بگیریم و پولشان را در این مسیر خرج کنیم انشاءالله که کشور ما روز به روز قدرتمند تر و در سایه مقام معظم رهبری استوار تر گردد .

 

انتهای پیام /
نویسنده :
محمدباقر دشتی
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
غلامرضا
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۴ بهمن ۱۳۹۲
0
به به واقعا گل گفتند اما کو گوش شنوا...
رضا
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۴ بهمن ۱۳۹۲
0
ای کاش کمی هم ازمواضع دوپهلوی ایشان صحبت میشدگهی اصلاح طلب گهی اصولگراواقعااین یکی تواستان نوبره ای کاش ازمردم درموردمقبولیتش نظرسنجی میشدببینم چنددرصدقبولش دارند.خواهشاپیام رابذارید.
ناشناس
-
جمعه ۰۴ بهمن ۱۳۹۲
0
سبقت از رهبري آنهم از سوي يك روحاني كار پسنديده اي نيست