کد خبر: ۵۱۰۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۴ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
فرمانده سپاه ناحیه قیروکارزین خبر داد:

اجرای 100 برنامه توسط سپاه به مناسبت دهه فجر

به مناسبت ایام‌الله دهه فجر برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان قیروکارزین برگزار می‌شود.

به گزارش شیرازه سرهنگ سید محمود جعفری فرمانده سپاه قیروکارزین در گفتگو با پرگون اظهار داشت: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان قیروکارزین برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 100 برنامه در طول دهه فجر در شهرستان قیروکارزین برگزار می‌شود، تصریح کرد: نواحی مقاومت فضاسازی مناسبی به مناسبت ایام الله دهه فجر دارند.

این مسئول برگزاری تور های ایست و بازرسی را از دیگر برنامه‌های دهه فجر اعلام کرد و گفت: رژه خودرویی و موتورسواری به مناسبت دهه فجر در شهرستان برگزار می‌شود.

وی غبار روبی مزار مطهر شهدای دوران انقلاب و دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و ادامه داد: در طول این هفته مسئولان با خانواده‌های شهدا دیدار می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه قیروکارزین برگزاری نشست‌های روشنگری را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و اذعان داشت: این برنامه توسط سپاه ناحیه و حوزه‌های تابعه برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه مراسم گرامیداشت دهه فجر جشن انقلاب در طول هفته در سطح شهرستان برگزار می‌شود، اضافه کرد: بسیجیان و پایوران به صورت سازمان یافته در نماز عبادی و سیاسی جمعه شرکت می‌کنند.

جعفری در پایان اذعان داشت: بسیجیان در آخرین روز دهه فجر در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه جاری در کنار دیگر آحاد جامعه با شور و اشتیاق خاصی همانند سنوات گذشته شرکت می‌کنند.


برچسب ها: سپاه ، برنامه ، دهه فجر
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
سائل دوست دار سید محمود
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
0
خدا قوت سیدجان شما در هرکجا باشید مایه ی خیروبرکت هستید. پایدار وسرافراز باشید.