کد خبر: ۵۱۰۹۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۹ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
یک انتصاب دیگر در استان

معاون امور عمرانی استاندار منصوب می‌شود/ تکمیلی

طبق اخبار رسیده، امروز معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس منصوب خواهد شد.
به گزارش شیرازه طبق اخبار رسیده، امروز معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس منصوب خواهد شد. بر پایه این اخبار، محسن اردکانی امروز تودیع و خلیل رضائیان معارفه خواهد شد.
رضائیان 13 سال مدیرکل آب منطقه‌ای فارس بوده و در آذر 89 در دولت دهم تودیع شد. او پس از پیروزی دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری خرداد 92 ٬ عضور شورای هماهنگی دولت تدبیر و امید در استان فارس شد.

................................

به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري فارس ،  متن كامل  اين حكم كه به امضا رحماني فضلي رسيده به شرح زير است:

 جناب آقاي خليل رضائيان 

سلام عليكم

به موجب اين حكم  و بنا به پيشنهاد استاندار محترم فارس  و تاييد  معاون محترم عمران  و توسعه  امور  شهري  و روستايي ، جنابعالي را به سمت  معاون هماهنگي  امور عمراني  استانداري فارس منصوب مي كنم.

ايجاد هماهنگي  در زمينه فني و عمراني ، نظارت بر تهيه  و تصويب  طرح هاي  توسعه و عمران شهري و روستايي ، تشخيص  نياز مندي هاي  عمراني  و تعيين  اولويت ها ، نظارت بر اجراي طرح هاي  عمراني دستگاههاي استاني  و نحوه عملكرد جذب اعتبارات، برقراري تعامل لازم  با مديران محترم دستگاهها  و شوراي اسلامي شهر و روستا در جهت  پيشبرد  پروژه هاي عمراني  و رشد توسعه  متوازن مناطق  ، نظارت و مراقبت بر نحوه ساخت و ساز ها، توجه به الگوي شهر سازي و معماري اسلامي  ايراني و ارائه منظم گزارش عملكرد و پيشرفت  برنامه ها  به معاونت مزبور  از اهم وظائفي  است كه انتظار دارد در چهار چوب قوانين  و مقررات جاري و اسناد فرا دست  و در راستاي سياست هاي  دولت  تدبير و اميد با بهره گيري  از استعداد ها  و تجارب  نيروي هاي  لايق  و متخصص  بدان اهتمام  نماييد.

توفيق  روز افزونتان را در جهت پيشبرد  اهداف متعالي  نظام  مقدس جمهوري اسلامي ايران  تحت منويات  و فرامين  رهبر  معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت الله العظمي  خامنه اي " مدظله العالي" از درگاه پروردگار  قادر متعال  خواستارم.

 عبد الرضا رحماني فضلي

وزير كشور

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
Ali
Spain
يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
1
قبلاً خبر داده بودم كه اين انتصاب قطعي شده و دليل به درازا كشيدن آن پيشنهاد يكي از پيمانكاران سازمان آب منطقه اي فارس به مهندس رضائيان براي تصدي پست مديريتي بود...
ناشناس
Spain
يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
0
جمع پيران جمع
و جمع يارانش جميع
دوست
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
0
جناب استاندار خواهشن یکماه هم شده بشو همان سید محمد که معاون سیاسی بودی که در استان واقعان هیچ کس نمی توانست بین مدیران تفرقه بینداز