کد خبر: ۵۱۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۱ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۲

وقتی سپیدان «سفید» می‌پوشد، صفحه تلویزیون‌ها سیاه می‌شوند!

شهرستان سپيدان كه سالانه حداقل بيش از 300 سانتيمتر بارش برف دارد، چرا بايد با بارش كمترين ميزان برف، شبكه هاي آنالوگ تلویزيون ساعت ها قطع شود و تنها کسانی که دارای ماهواره هستند بتوانند شبکه‌های تلویزیونی را تماشا کنند.
به گزارش شيرازه به نقل از مارگون سپيدان ، روز گذشته بار دیگر شاهد بارش مجدد نزولات آسماني در استان، به ويژه شهرستان سپيدان بودیم و متاسفانه از ساعت 1530 ديروز تاكنون ( 01:52 صبح سه شنبه ) شبكه‌هاي آنالوگ تلویزيون شهرستان سپيدان قطع است.

حال باید از مدير كل صدا و سيماي استان فارس پرسيد؛ شهرستان سپيدان كه سالانه حداقل بيش از 300 سانتيمتر بارش برف دارد، چرا بايد با بارش كمترين ميزان برف، شبكه هاي آنالوگ تلوزيون ساعت ها قطع شود و  تنها کسانی که دارای ماهواره هستند بتوانند شبکه‌های تلویزیونی را تماشا کنند؟

با اينكه مسئولان شهرستان بارها بر عدم استفاده از ماهواره تأکید کرده‌اند بايد گفت: چاره چیست؟  آیا می‌توان جایگزینی برای آن معرفی کرد، مردم وقتی نمی‌توانند حتی شبکه‌های تلویزیون استان یا کشور را بینند چه باید بکنند؟ در این دوره که تغییرات علمی و اقتصادی و فرهنگی به سرعت روی می‌دهد مگر می‌توان جوانان را از همراه شدن با آن منع کرد؟

مردم ما که توقع زیادی ندارند، در اکثر اوقات ( به ويژه فصول بارندگي ) شبکه‌های آنالوگ در سپيدان دریافت نمی‌شود و دچار اختلال یا قطعی است و مردم سپيدان نميتوانند حتي 7 شبكه آنالوگ سيما را هم تماشا نمايند، هر چند اكثر مردم سپيدان از صابرين هستند، اما چگونه می‌شود جلوی آنها را گرفت تا به سمت دیگری نروند؟

با اين اوضاع و احوال، می‌طلبد كه متولیان امر توجه و تلاش بیشتری در این زمینه داشته باشند.


چرا با بارش كمترين برف ، شبكه هاي تلوزيوني سپيدان قطع مي شود ؟


نظرات بینندگان