کد خبر: ۵۲۰۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۱ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۲
سالاد مطبوعاتی شیرازه/ پنج‌شنبه اول اسفند

روزنامه‌های استان فارس چگونه به پیشواز مسابقات قرآنی رفتند؟

هم زمان با آغاز به کار مسابقات قرآنی از امروز، برخی روزنامه های استان رنگ و بوی قرآنی به خود گرفتند.

به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه؛ هم زمان با آغاز به کار مسابقات قرآنی از امروز، برخی روزنامه های استان رنگ و بوی قرآنی به خود گرفتند.

«خبر جنوب» نیم‌صفحه اول صفحات استانی خود را با طرحی از دروازه قرآن و تصاویری از چهره‌های قرآنی با این تیتر منتشر کرده: «سومین حرم اهل بیت غرق در نجوای آسمانی مسافرانی از بهشت». صفحه 7 این روزنامه هم به صورت کامل به اخبار و گزارش‌های قرآنی اختصاص یافته است. «درخشش نویسندگان فارس در جایزه ادبی یوسف» هم از دیگر عناوینی است که در این روزنامه دیده می‌شود. نویسندگان شیرازی در این جشنواره گل کاشته‌اند. «فارس در یک بازی بی‌حاصل و جدال سیاسی بی‌ربط گرفتار است» را هم استاندار دیروز در جشنواره تقدیر از حامیان حقوق مصرف کننده گفته و ادامه داده که ارتباط دادن افراد به این طایفه و آن گروه سیاسی بین ما فاصله انداخته است.

«عصر مردم» هم اگرچه تیتر یک خود را به ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی اختصاص داده اما مسابقات قرآنی در صفحه اول آن ضریب خوبی یافته. «جمع‌آوری نرده‌های خطوط ویژه اتوبوس‌رانی، ارتباطی با عدم اجرای طرح محدود ترافیک ندارد» را هم این روزنامه به نقل از مدیر اجرایی طرح محدوده ترافیکی شیراز تیتر زده است.

«افسانه» اما تیتر یک‌اش را به این‌گونه زده تا بلکه شاید باز هم دولت قبل را زیر سوال برده باشد؛ «آمار واقعی مسافران نوروزی را اعلام می‌‌کنیم» که این را مدیرکل میراث فرهنگی استان وعده داده. «بهار قرآن در شیراز» هم دیگر تیتر صفحه اول این روزنامه است.

اما تمام سهم «نیم‌نگاه» از مسابقات قرآنی امروز جز تبلیغ این برنامه که برخی روزنامه‌های دیگر هم دقیقا همان را چاپ کرده‌اند، جمله استاندار است که گفته: «از صفر تا صد هزینه برگزاری مسابقات قرآن را فراهم می‌کنیم».

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
hasan
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۲
0
متاسفیم که دارتد فرهنگ را دولتی میکتند، از برنامه های قرآنی مساجد حمایت نمیکنند و حتی سایت مدعی شیرازه حاضر نبست خبرش را کار کند آنگاه وقتی پای پول و دولت وسط باشد همه شیفته قرآن میشوند!! چقدر غریبی ای قرآن...