کد خبر: ۵۲۲۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۲

بایکوت رسانه ای دو همایش ملی در دانشگاه آزاد جهرم

سومین همایش ملی مدیریت کشاورزی و اولین همایش ملی میکروب شناسی نوین در سکوت مطلق رسانه ای به میزبانی دانشگاه آزاد جهرم برگزار شد.
به گزارش شیرازه به نقل از پسین جهرم، سومین همایش ملی مدیریت کشاورزی و اولین همایش ملی میکروب شناسی نوین در حالی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی جهرم برگزار شد که حتی یک خبر در این رابطه از صدا و سیما و سایر رسانه های جمعی منتشر نشد.
 
این همایش ها که به ترتیب در 30 بهمن و 3 اسفند برگزار شد از موضوعات و محورهای نوین روز برخوردار بوده که نتایج آن به ویژه در بخش کشاورزی به دلیل رونق این حرفه در جهرم می تواند کمک شایانی به پیشرفت و توسعه این مهم به کشاورزان داشته باشد.
 
با توجه به برگزاری برنامه های مختلف و با کیفیت مطلوب در شهرستان جهرم می طلبد تا برای انعکاس آنها که به نوعی پیشرفت و توسعه شهرستان و ارگان مربوطه را در بردارد، اقدام شود. گرچه نهادها و ارگان های جهرم اصولا از لحاظ امورات مربوط به بخش روابط عمومی ضعف دارند اما رسانه هایی در سطح این شهرستان وجود دارد که می تواند ضعف حاصل از کمبود نیرو در ادارات را جبران کند!
 
این در حالی است که چند ماه پیش همایش بین المللی اخلاق و شیوه های نوین درمان ناباروری با حضور اندیشمندان مختلف جهان اسلام و کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی جهرم برگزار شد که اخبار سخنرانی ها و ارائه مقالات در این همایش توانست جایگاه خوب و ویژه را در بیشتر رسانه های جمعی به خود اختصاص دهد و در این راستا شاید به جرأت بتوان گفت بیش از 500 خبر در خروجی خبرگزاری ها، سایت های خبری، روزنامه ها و نشریات و صدا و سیما قرار گرفت.
 
به هر حال رسانه های شهرستان جهرم تنها در راستای پیشرفت و توسعه این شهرستان حاضر به همکاری با ارگان های مختلف هستند که این مهم نیز با درایت مدیران نهادها محقق می شود.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
مهرزاد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۲
0
امیدوار هستیم با تغییر مدیریت دانشگاه آزاد جهرم مشکلات این دانشگاه حل شود.این دو سمینار هم یادگار دکتر فلاح زاده و دکتر مهجور بود