کد خبر: ۵۲۴۸۳
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۳ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۲
با تودیع داریوش دهقان

بعد از کوار و سروستان، «خازن» به ایستگاه خرامه رسید

با حضور معاون سياسي امنيتي استانداري فارس و جمعی از مسئولان استان و شهرستان، احسان خازن به عنوان فرماندار جدید شهرستان خرامه معرفی شد.

به گزارش شیــرازه، حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه خرامه در ابتدای این مراسم اظهار داشت: خدا را سپاسگزاریم که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئولیت ها را به عبادت تبدیل کرده و خدمت به مسلمانان به بالاترین عبادت ها تبدیل شده است.

وی ضمن تشکر از فرماندار سابق افزود: به برکت وجود داریوش دهقان در شهرستان خرامه هیچ اداره ای لَنگ اداره ای دیگر نیست و هیچ مدیری احساس نمی کند که در شهرستان کاری هست که نمی تواند انجام دهد، امیدواریم که این رویه ادامه یابد و بتوانیم همکاری خوبی با فرماندار جدید داشته باشیم.

صدای خرامه نوشت: داریوش اسماعیلی نماینده مردم خرامه سروستان و کوار در مجلس شورای اسلامی ضمن عرض تسلیت به خانواده شهدای درگیری با اشرار و همچنین تشکر از فرمانــدار سابق خرامه به چند نکته اشاره کرد و گفت: حفظ و توسعه ارزشهای دینی اسلامی، وحدت، یکپارچگی و یک دستی بین مردم و مسئولین و پی گیری خستگی ناپذیر در مورد مسائل شهرستان که در وجود فرماندار قبل بود مورد توجه ویژه فرماندار جدید قرار گیرد.

داریوش دهقــان فرماندار سابق خرامه خطاب به روسای ادارات گفت: وحدت و همدلی را حفظ کنید چرا که سرعت توسعه و پیشرفت را بالا خواهد برد، قدر امام جمعه و نماینده مردم در مجلس را بدانید، همانگونه که به من عنایت داشتید با فرماندار جدید همکاری کنید.

کمال دهقانی فیروزآبادی معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس اظهار داشت: موتور محرک انقلاب جوانان هستند که با رهنمودهای امام (ره) از این انقلاب دفاع کردند به همین خاطر جوان ها بیشتر مورد تهدید دشمن هستند.

وی افزود: ما اگر قدمی برای اشتغال، ورود سرمایه گذار به منطقه، ایجاد کارکاه های تولیدی و پروژه های زیرساختی برداریم با دشمنان مقابله کرده ایم و مسائل و مشکلات جامعه دفع خواهد شد.

احسان خازن فرماندار جدید شهرستان خرامه گفت: وحدتی که در این شهرستان به وجود آمده است انشاالله بعد از حضور من شدت و رشد بیشتری خواهد یافت.

در پایان مراسم تودیع و معارفه، در جلسه ای جداگانه، احسان خازن فرماندار جدید خرامه در گفتگو با خبرنگار صدای خرامه گفت: به زودی مصاحبه ای جهت اعلام فعالیت های اولیه خود در سطح شهرستان جهت انتشار در سایت صدای خرامه انجام خواهم داد.

شایان ذکر است که احسان خازن متولد 1359 دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس در رشته مدیریت استراتژیک بوده و سوابقی همچون عضویت در سپاه پاسداران، رئیس اداره در محیط های دانشگاهی، رئیس اداره، معاون مدیر کل و مدیرکل در حوزه سازمان های مناطق آزاد تجاری صنعتی جنوب و شمال کشور، مشاور رئیس و یکی از مدیران سازمان صنایع و معادن استان فارس، فعالیت به عنوان یکی از مدیران استانداری فارس، مدرس دانشگاه، فرماندار کوار و فرمانداری سروستان را از سال 87 تاکنون در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/224224

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
قشقايي
United States of America
دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲
0
تبريك به استاندار اصلاح طلب يه يه عضو جبهه پايداري(خازن) رو دوباره به صحنه برگردوند
خرامه عشق
-
دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲
0
با تحقیقاتی که درباره خازن انجام شده وی فردی پرتلاش فهیم وبادانش بوده که هرکجا رفته منشا خدمات فراوانی بوده است بنده به نوبه خودم از استاندار محترم فارس کمال تشکر وقدردانی را دارم ما خرامه ایها اماده همکاری با خازن هستیم خازن جان قدمت روی چشم
ناشناس
-
دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲
0
ما شاالله به خازن با این سن وسال کم هر کجا رفته انقلاب بزرگ ایجاد کرده ایشان مظهر مبارزه با مفسدان اقتصادی در شهرستان هست شجاع ونترس انشا الله شاهد بروز چنین استعداد هایی در کشور باشیم.
ناتشناس
-
دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲
0
خازن ودهقان هردو وزارت كشوري نيستندممكن است وازت كشورحكم صادرنكند
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲
0
خازن یک نیروی فرهنگی به تمام معنا است احسنت به آقای استاندار