کد خبر: ۵۲۵۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۶ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۲
نماینده مردم شیراز در مجلس:

باید مراقب هزینه‌های پروژه پل کابلی ولیعصر بود/ سد تنگ سرخ از آرزوهای مردم شیراز است

آمار مراجعات عموم مردم به دستگاه قضایی نشان دهنده اولویت انجام فعالیت های فرهنگی و معنوی در سطح جامعه نسبت به مسائل عمرانی است

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه، سید حسین ذوالانوار نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی شامگاه دوشنبه با حضور در جمع اعضای شورای اسلامی شیراز با اشاره به اینکه انتظاری که از این شورا می رود از دوره های قبل بیشتر است، بر لزوم در صدر قرار گرفتن مسائل فرهنگی در برنامه ها و مصوبات شورا تأکید کرد.

وی گفت: آمار مراجعات عموم مردم به دستگاه قضایی نشان دهنده اولویت انجام فعالیت های فرهنگی و معنوی در سطح جامعه نسبت به مسائل عمرانی است و دشمنان ملت ما این مطلب را خوب یافته اند که تنها راه نفوذ و ضربه زدن به ملت ما، از طریق مسائل فرهنگی و ضعف های موجود است.

ذوالانوار گفت: شیراز به نام سومین حرم اهلبیت نامیده شده است ولی با وجود ضرفیت های که در این شهر وجود دارد نسبت به شهرهای مذهبی دیگر مثل مشهد هنوز جای کار بسیاری وجود دارد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فعالیت های چشمگیری در سطح شیراز در حوزه حمل و نقل شهری صورت گرفته که به عنوان نمونه می توان از پروژه پل کابلی ولیعصر(عج) نام برد، گفت باید مراقب بود تا هزینه کرد در این پروژه ها به مقدار کافی باشد.

وی با تقبیح مسئله عیب و ایراد گرفتن در ادارات و دستگاه های مختلف گفت: احداث سد تنگ سرخ از آرزوهای مردم شیراز است و حالا که فعالیت عمرانی آن آغاز شده است، برخی با ایراد گرفتن، سعی در توقف این پروژه بزرگ را دارند که باید مراقب بود این مسائل در بین خود ما حل شود.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲
0
مقدار کافی رو نماینده مجلس مشخص میکنه یا کارشناس مربوطه؟!

بعدم اگه این پروژه در شمال غرب شیراز بود، آیا این نماینده باز همین بحث رو مطرح می کرد؟