کد خبر: ۵۲۶۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۱ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۲

در سفر نماینده مجلس مشخص شد: بودجه و باران مقصران اصلی مشکلات روستاهای ارسنجان!

وسعت و جمعیت زیاد حوزه ی انتخابیه ی شهرستان های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مقایسه با دیگر حوزه های انتخابیه ی استان، مسآله ای بود که برومندی در تمام این دیدارها به آن اشاره نمود

به گزارش شیرازه به نقل از ارسن نيوز: نماینده مردم شهرستان های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی، در روستاهای جلودر، شوراب، جوادیه، کتک و کوهنجان شهرستان ارسنجان، حضور یافت و با تعدادی از مردم این مناطق دیدار کرد.

در این برنامه سرپرست فرمانداری، بخشدار مرکزی، تعدادی از مسوولین ادارات و اعضای شوراهای اسلامی بخش و شهرستان نیز محمدمهدی برومندی را همراهی می کردند و پس از سخنان افرادی که  به نمایندگی از مردم برخی مشکلات و کمبودهای روستا را بیان می کردند، به پاسخگویی می پرداختند.

عدم تحقق وعده ی نماینده در خصوص گازرسانی به روستای جلودر و روستاهای اطراف آن تا22بهمن، اعتراض به نحوه ی واگذاری عرصه های منابع طبیعی به افراد، معطل ماندن برخی طرح های عمرانی، خطرساز بودن برخی جاده های منطقه به خصوص جاده ی ارسنجان به مرودشت، بیکاری جوانان، خشکسالی و مشکلات ناشی از آن، نبود باجه های بانکی، کمبود امکانات و فضاهای ورزشی، نبود و کمبود پزشک در روستاها، محدودیت در واگذاری خطوط تلفن و اینترنت و عدم آنتن دهی تلفن همراه در برخی مناطق، مشکلات در تأمین سوخت به خصوص در بخش کشاورزی و برق دار شدن تلمبه های آب، از جمله مشکلاتی بود که توسط مردم این روستاها مطرح شد.

مسوولین شهرستان نیز در خصوص این معضلات توضیحاتی را به مردم ارائه نمودند.

برومندی نیز در سخنان جداگانه ای که در هریک از این روستاها بیان داشت، علت اصلی مشکلات و ناتمام ماندن برخی طرح های عمرانی را شرایط خاص اقتصادی و بودجه ای کشور دانست که در نتیجه ی تحریم ها پیش آمده است و ابراز امیدواری کرد در سال 93 شاهد رفع برخی از این مشکلات باشیم. اشاره به کاهش شدید میانگین بارش و عدم دخیره مناسب سد سیوند، از دیگر مسایلی بود که برومندی به عنوان ریشه مشکلات کشاورزی منطقه مطرح نمود.

وسعت و جمعیت زیاد حوزه ی انتخابیه ی شهرستان های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مقایسه با دیگر حوزه های انتخابیه ی استان، مسآله ای بود که برومندی در تمام این دیدارها به آن اشاره نمود و سرزدن به تمام نقاط حوزه ی انتخابیه ی خود را با توجه به سایر وظایف و مسوولیت های نمایندگی بسیار دشوار عنوان نمود.

شرح اقدامات و پیگری های انجام شده توسط محمد مهدی برومندی در طول مدت سپری شده از دوره نمایندگی اش و پیگیری حل مشکل تأمین سوخت و کود شیمایی مورد نیاز کشاورزان منطقه، از اقداماتی بود که این نماینده مجلس در این دیدارها انجام داد.

اما شاید عجیب ترین درخواست انجام شده در این دیدارها، اعتراض یکی از اهالی روستای کتک در خصوص عدم تخصیص سهمیه ی سوخت به چاه های آب غیرمجاز منطقه بود که باعث تعجب و حتی خنده ی برخی حضّار شد!

(روستای جلودر)

 

 

(روستای شوراب)

 

(روستای جوادیه)

 

 

(روستای کتک)

 

(روستای کوهنجان)

 

(با توجه به خبر بالا، شما برای این عکس تیتر بزنید):

انتهای پیام/224224

نویسنده :
زین العابدین شفیعی
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ارسنجونی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۲
0
دست شما درد نکنه آقای برومند. حرف دل ما رو زدی. این حوزه ی انتخابیه بزرگه پس لطف کن کمک بده تا ما و سعادتشهر از این حوزه جدا شیم!
محمد
-
جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۲
1
زیباترین اقدام برای آینده این کودک جداشدن حوزه انتخابیه ارسنجان است تا ارسنجان پیشرفت کند و این دخترک معصوم خوشبخت شود