کد خبر: ۵۲۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۷ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۲

امام جمعه اکبرآباد: مسئولین نسبت به استقرار فرماندهی انتظامی کوار توجه ویژه نمایند

تا کی باید منتظر تأسیس منطقه انتظامی کوار باشیم و اشرار جولان بدهند و عزیزان ما را به شهادت برسانند.

به گزارش شیرازه به نقل از بهارکوار، نمازجمعه این هفته اکبرآبادکوار همچون هفته های گذشته به امامت حجت الاسلام دکتر رمضانی و با استقبال پرشور مردم اکبرآباد و روستاهای همجوار برگزار گردید.

حجت الاسلام رمضانی در خطبه اول نماز ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، به گناه که عامل تضعیف ایمان است اشاره نمود و گفت نهال ایمان اگر با عمل صالح آبیاری نشود به تدریج خشک می شود، نیاز به مراقبت دارد، از درون و برون با آفت هائی همچون کبر و خودپسندی، فخرفروشی، حسد و همنشین بد و در یک کلام گناه تهدید می شود.

امام جمعه اکبرآباد افزود: مؤمن باید هوشیار باشد که ایمانش به این آفت ها گرفتار نشود و درخت ایمانش همیشه شاداب بماند. گناه تأثیر مستقیمی بر ایمان می گذارد و آدمی را به مرز کفر می کشاند و عامل اساسی در شکل نگرفتن ایمان یا تضعیف آن گناه است.

دکتر رمضانی با اشاره به آیه «وَلا تَتَّبِعِ الْهَوَى فَيُضِلَّكَ عَنْ سَبِيلِ اللَّهِ» تصریح نمود: در رابطه با گناه آیات متعددی در قرآن وجود دارد و خدای متعال برای جلوگیری از سقوط، با لحن های قاطع و صریح مسلمانان را از اطاعت خواهش های نفس نهی کرده است.

خطیب جمعه اکبرآباد در خطبه دوم نماز با تبریک سالروز میلاد حضرت زینب (سلام الله علیها) و روز پرستار و بهورز، به مشکلات شهرستان اشاره کرد و از استاندار فارس خواست به شهرستان کوار توجه ویژه نماید و جهت استقرار فرماندهی انتظامی شهرستان تلاش نماید.

حجت الاسلام رمضانی با ابراز تأسف از شهادت یک سرباز یگان تکاور در منطقه فرمشکان افزود: تا کی باید منتظر تأسیس منطقه انتظامی کوار باشیم و اشرار جولان بدهند و عزیزان ما را به شهادت برسانند، همه ی مسئولان شهرستان و استان تلاش کنند تا خواسته بحق مردم تحقق یابد.

مطالب مرتبط:

۱۶ اسفند 92 شهادت یک سرباز نیروی انتظامی در درگیری منطقه فرمشکان کوار

۱۷ آذر 92 فرماندار کوار خواستار استقرار فرماندهی انتظامی در شهرستان کوار شد

۲۲ مرداد 92 بازدید سردار سجادیان فرماندهی انتظامی استان فارس از کوار

۱۸ مرداد 92 امام جمعه اکبرآباد خواستار ارتقای کلانتری کوار به ناحیه انتظامی شد

۲۱ ارديبهشت 92 تذکر امام جمعه اکبرآباد نسبت به نحوه برخورد نیروی انتظامی

۱۸ ارديبهشت 92 امام جمعه کوار: مسئولین استان نسبت به استقرار هرچه زودتر منطقه انتظامی در شهرستان کوار توجه ویژه داشته باشند
نظرات بینندگان