کد خبر: ۵۳۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۳ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۲

حسّ زندگی پس از مرگ در کوچه باغ های ارسنجان+تصاویر

گویا نقاش زبردستی که استاد همه ی سبک هاست، با این نقاشی هایش می خواهد باور و حسّ زندگی پس از مرگ را در ما ایجاد کند تا همواره به یادش باشیم.

به گزارش سرویس شهرستان‌های شیرازه، به نقل از ارسن نیوز، اگر این روزها سری به طبیعت و کوچه باغ های ارسنجان بزنید، جلوه های زیبایی از هنرمندی نقاش طبیعت را بر در و دیوار و زمین و درختان خواهید دید. گویی نقاش زبردستی که استاد همه ی سبک هاست، با این نقاشی هایش می خواهد باور و حسّ زندگی پس از مرگ را در ما ایجاد کند تا همواره به یادش باشیم.

کافی است کمی عمیق تر به مناظری نگاه کنیم که هر سال می دیدیم و به سادگی از کنار آن ها می گذشتیم.جوان همشهری مان با یک دوربین عکاسی معمولی و خانگی و بدون هیچ تنظیماتی، عکس هایی کاملاً طبیعی را از طبیعت این روزهای ارسنجان تهیه و در اختیارمان قرار داده است.

ارسن نیوز ضمن تشکر از این جوان خوش ذوق، آمادگی دارد آثار زیبای دیگر شهروندان را که قابلیت انتشار داشته باشد، به نام پدیدآورنده در این پایگاه خبری تحلیلی درج کند. اینجا ارسنجان است، یکی از زیباترین بوم های نقاش بی همتای طبیعت! تعدد تصاویری که به مخاطبان عزیز ارائه می کنیم به خاطر این است که دلمان نیامد هیچ یک از آثار هنرمندانه ی این نقاش را که به چشم مان آمده، کنار بگذاریم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات بینندگان