کد خبر: ۵۳۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۴ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۳
نماینده مردم در مجلس خبر داد؛

تعرفه برق شهرستان داراب و زرین دشت گرمسیری شد

بر اساس مصوبه عصر دیروز (یکشنبه) هیات دولت تعرفه برق مردم شهرستان های داراب و زرین دشت گرمسیری شد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از داراب آنلاین، بر اساس مصوبه عصر دیروز (یکشنبه) هیات دولت تعرفه برق مردم شهرستان های داراب و زرین دشت گرمسیری شد.

نبی اله احمدی نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس نهم صبح امروز گفت: با دعای خیر مردم شهرستان های داراب و زرین دشت پیگیری های اینجانب در خصوص تغییر تعرفه برق به گرمسیری نتیجه داد و بعد از ظهر دیروز در هیات دولت مصوب شد.

وی تصویب گرمسیری شدن برق را عیدی خود به مردم اعلام کرد و گفت: با پیگیری هایی که از طریق وزارت نیرو و معاونت راهبردی رییس جمهور انجام دادیم تعرفه برق مردم شهرستان های داراب و زرین دشت گرمسیری شد.

با تعیین منطقه گرمسیری جدید شهرستان های داراب و زرین دشت از سوی هیئت دولت، تعرفه برق مصارف خانگی این شهرستان در ماههای خرداد و تیر بر اساس مناطق گرمسیری 2 و در ماههای مرداد و شهریور بر اساس مناطق گرمسیری 1 محاسبه خواهد شد.

این مصوبه بنا به پیشنهاد وزارت نیرو و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی در جلسه مورخ 93.01.17 هیئت وزیران به تصویب رسیده و به زودی برای اجرا ابلاغ خواهد شد.
 

مناطق گرمسیر کشور به چهار گروه گرمسیر 1، گرمسیر 2، گرمسیر 3 و گرمسیر 4 منطقه بندی شده‌اند.

هر کدام از این مناطق چهارگانه نیز دارای محدوده های زیرپوشش چندگانه‌ای براساس دوره زمانی گرما هستند که بر اساس آن تعرفه برق شهرستان های داراب و زرین دشت دو ماه از سال (خرداد و تیر) درجه 2 و دو ماه (مرداد و شهریور) نیز درجه یک اعمال می شود.

در زیر با هدف آشنا شدن مردم با تعرفه های فوق و ضرایب آنها کلیات منتشر می شود:


نظرات بینندگان