کد خبر: ۵۴۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۸ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳

«فجر» يا «پيکان» کدام تيم در ليگ برتر می ماند؟

ديدار حساس مرحله برگشت پلي‌آف ليگ برتر فوتبال ايران امروز برگزار مي‌شود.
به گزارش شیرازه، ديدار برگشت مرحله پلي آف ليگ برتر فوتبال ايران امروز بين دو تيم پيکان و فجرشهیدسپاسي برگزار مي‌شود تا تکليف آخرين تيم ليگ برتر در فصل آينده مشخص شود.

اين دو تيم در ديدار مرحله رفت که در ورزشگاه حافظيه شيراز برگزار شد در نهايت به تساوي بدون گل دست يافتند، تا در بازي برگشت شانس پيکان براي کسب نتيجه و صعود به ليگ برتر بيشتر شود.

پيکان که در طول فصل گذشته ليگ دسته يک فوتبال عملکرد موفقي را از خود به نمايش گذاشته بود، با 35 گل زده بهترين خط حمله را در ميان تيم‌هاي دسته يک در اختيار داشت و حالا مي‌خواهد بازهم در ليگ برتر فوتبال ايران حضور پيدا کند. پيکان در پايان اين فصل ليگ دسته يک با 40 امتياز از 24 بازي(12 برد، چهار مساوي و 8 باخت) در رده دوم گروه ب ايستاد. البته پيکان پس از قرار گرفتن در رده دوم جدول رده‌بندي گروه الف به مصاف سياه جامگان مشهد (تيم دوم جدول گروه ب) رفت و در نهايت با نتيجه 3 بر يک از سد اين تيم مشهدي گذشت تا در نهايت حريف تيم چهارهم ليگ برتر يعني فجر شهیدسپاسي شود.

فرهاد کاظمي که در طول اين فصل رقابت‌هاي ليگ دسته يک با پيکان دچار حاشيه‌هاي زيادي شد، حالا اميد زيادي دارد تا بتواند دوباره نقش ناجي اين تيم را بازي کند.

اما در اين ميان تيم فجرشهیدسپاسي عملکرد چندان موفقي را در ليگ برتر امسال از خود نشان نداد و با 29 امتياز از 30 بازي (6 برد، يازده مساوي و 13 باخت) در رده چهاردهم جدول رده‌بندي ليگ برتر فوتبال ايران ايستاد.

دو تيم پيکان و فجر شهید سپاسی در بازي رفت يک بازي پر برخورد و خشن را از خود به نمايش گذاشتد و با گرفتن يازده کارت زرد بازي را به اتمام رساندند.

حالا بايد ديد در بازي برگشت اين دو تيم چه اتفاقاتي مي‌افتد و در نهايت کدام يک از اين دو تيم به ليگ برتر فوتبال ايران صعود مي‌کند. البته حواشي پيش آمده پس از پايان ديدار اين دو تيم و اظهارات سرمربيان و مديران عامل فجر شهید سپاسی و پيکان از جمله نکات قابل توجهي است که ديدار بازگشت را تحت تاثير قرار داده است.

کادر فني پيکان و فجر شهیدسپاسی پس از ديدار رفت تيم‌هاي يکديگر را به وقت‌کشي متهم کردند و البته از داوري اين ديدار گله‌مند بودند.


منبع: ایسنا
نظرات بینندگان