کد خبر: ۵۵۳۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۵ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
امام جمعه فسا:

گروه‌گرایی چشم عده‌ای را کور کرده/ برای آقای یونسی متاسفم

این سخنان نابخردانه که موضع گیری صریح در مقابل امام راحل (ره) و خط امام و امت است، دل ملت مسلمان ایران و خانواده‌های شهدا را به درد آورد.
به گزارش شیرازه به نقل از فسائی، حجت‌الاسلام علی طهماسبی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به مراسم پربرکت اعتکاف اظهار کرد: اعتکاف معجون تمامی عبادت‌هاست که در آن تمامی عبادات از جمله نماز، روزه، حج، زکات و دیگر عبادت‌ها در کنار یکدیگر قرار گرفته‌ و سبب خودسازی کسانی می شود که در این مراسم معنوی شرکت کرده‌اند.

وی افزود: تمامی مسلمانان باید تا حد ممکن از این فضای معنوی بزرگ و خلوت با خالق هستی بهره‌ برند، اما باید مراقب باشیم اعتکاف محلی برای درد دل با دیگران و فرار از مسئولیت و از همه مهم‌تر یک عادت خشک و بی‌تاثیر نشود.

امام جمعه فسا بیان کرد: کسی که در سه روز اعتکاف شرکت می‌کند باید تا یک سال خود را در برابر تمامی گناه‌های دنیوی بیمه کند و فرایز دینی از جمله حجاب را که یکی از تاکیدات دین مبین اسلام است را به بهترین نحو ممکن رعایت کند چون منکر حجاب در دین مبین اسلام مرتد به حساب می‌آید.

حجت‌الاسلام طهماسبی تصریح کرد: حضور انسان‌های بد حجاب در میان معتکفان امر ناخوشایندی نیست، ناخوشایند آن است که فرد بی‌حجابی از بین آنان خارج شود و افراد باید در این مراسم پرفیض یاد بگیرند که واجبات دینی را رعایت کرده و به فضایل اخلاقی زیبنده شده و از رذایل اخلاقی خود را دور کنند.

وی با اشاره به اظهارات جدید علی یونسی درباره حکومت بنی‌اسرائیل و تمجید از آن و ابراز علاقه برای برگرداندن نماد شاهنشاهی شیر و خورشید، بیان کرد: این سخنان نابخردانه که موضع گیری صریح در مقابل امام راحل (ره) و خط امام و امت است، دل ملت مسلمان ایران و خانواده‌های شهدا را به درد آورد.

وی افزود: امام راحل 35 سال پیش در مدرسه فیضه قم فرمودند بیرق و نشان‌های ایران نباید شاهنشاهی باشد و بلکه باید نشان‌ها و بیرق‌های اسلامی به کار گرفته شود و از همه ادارات خواست که این علامت شیر و خورشید منحوس را از نشان‌های خود حذف کرده و در کل آثار طاغوت را از تمامی ادارات پاک کنند.

امام جمعه فسا بیان کرد: کسانی که پیروی از خط امام می‌کنید چرا در مقابل سخنان سخیف این مرد که در میان اقلیت یهودی در شیراز بیان  کرده موضع نمی گیرید و چرا گروه گرایی چشمتان را کور کرده و در مقابل این حرکت اقدامی انجام نمی‌دهید.

وی تصریح کرد: واقعا جای تاسف دارد کسی که لباس روحانیت بر تن دارد این‌گونه سخنانی را به زبان آورد و دادگاه ویژه روحانیت باید به شدت با این فرد برخورد کند و از رئیس جمهور که شعارش شعار اعتدال است انتظار می‌رود که این فرد را از مشاورت خود برکنار کند.

طهماسبی افزود: مردم مسلمان ایران از مسئولان انتظار دارند افرادی مانند عبدالحسین هراتی که در فتنه 88 دخالت مستقیم و با سران فتنه رابطه مستقیم داشته و خیانت آنها بر همه آشکار است را نگذارند در امورات دولتی وارد شوند و مسئولیت‌های دولتی را بر عهده بگیرند بلکه باید ریشه آنها را در جامعه خشک کنند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
شهروند شیرازی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
1
متاسف برای هشت سالی باشید که دولت عدالت محورتان ملت و مملکت را به روز سیاه نشاند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!