کد خبر: ۵۶۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۳

سینماهای شیراز بهاری می شود

سرپرست حوزه هنری فارس از بهاری شدن وضعیت برخی از سینماهای شیراز خبر داد و گفت: با توجه به فرسوده بودن برخی از سالنهای سینما شیراز، مقرر شده با حمایت بخش خصوصی وهمچنین شهرداری شیراز و دستگاه های متولی، در صورت تامین اعتبار ظرف مدت 14 تا 20 ماه آینده برخی سالنهای سینماهای شیراز مرمت و وضعیت آنها مطلوب شود.
به گزرش شیرازه به نقل از مهر، مهدی نجابت بیان کرد: تلاش داریم با حمایت مسئولین استان سینماهای فلسطین و ایران را مرمت و با اضافه شدن چهار سالن دیگر در این سینماها بتوانیم در اختیار گروه های تئاتر شیراز قرار دهیم.


وی اعتبار این امر را بیش از 12 میلیارد تومان  پیش بینی کرد و افزود: در صورت تامین اعتبار از طریق شرکتی بنام بهمن سبز که وابسته به سازمان حوزه هنری است پروژه انجام شود. 

به عقیده این مسئول  نگاه حوزه هنری در امر مرمت سینماهای کشور به منزله کسب کار و درآمدزایی نیست، ادامه داد تصریح کرد: بیشتر تلاش بر اساس وظیفه ای که داریم در امر فرهنگ گام برداشته شود.

نجابت بیان کرد: امروزه مخاطبان سینما نیازمند تولیدات فاخر هستند تا رغبتی داشته باشند در سینما حضور پیدا کنند زیرا سینما هنوز مخاطب دارد و قرار است با اکران فیلم های ارزشمند مخاطب را در سینما جذب کنیم.

سرپرست حوزه هنری فارس در ادامه از اکران چند فیلم جشنواره در سینماهای  شیرازدر ماه رمضان خبر داد وگفت: بزودی نام فیلم هایی که قرار است در این ماه اکران شود از طریق رسانه ها اعلام خواهد شد.

نجابت در بخش دیگری از سخنان خود به پخش فوتبال جام جهانی از طریق پرده های سینما برای علاقمندان اشاره کرد وگفت :منتظر ابلاغ از سوی اداره کل هستیم تا بتوانیم مسابقات تیم فوتبال ایران را از طریق برخی سینما ها بصورت زنده پخش کنیم.
 
 

نظرات بینندگان