کد خبر: ۵۷۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۹ - ۱۱ تير ۱۳۹۳

تنها مدال طلای استان در مسابقات کشوری تکواندو بر گردن ورزشکار خنجی

این ورزشکار خنجی با کسب مقام اول مسابقات کشوری تکواندو، توانست تنها مدال طلای استان را به ارمغان بیاورد و به اردوی تیم ملی نیز دعوت گردد.
به گزارش سرویس شهرستانهای شیرازه،روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان خنج خبر داد: یک ورزشکار خنجی با کسب مقام اول مسابقات کشوری تکواندو توانست تنها مدال طلای استان را به ارمغان بیاورد و به اردوی تیم ملی نیز دعوت گردد.

"صدیق رحیمی نیا" تکواندوکار شهرستان خنج با حضور در بیست و دومین دوره مسابقات کشوری تکواندو توانست بر سکوی نخست این دوره از مسابقات قرار بگیرد و با اقتدار به مدال طلا دست یافته و به اردوی تیم ملی تکواندو دعوت گردد.

این دوره از مسابقات روز پنجشنبه پنجم تیرماه با حضور رئیس فدراسیون تکواندو و مسئولین ورزش کشور در تهران برگزار گردید.






در حاشیه مراسم استقبال از این ورزشکار خردسال که از سوی اداره ورزش و جوانان شهرستان خنج  برگزار شد، دوراندیش رئیس اداره ورزش و جوانان خنج ضمن تبریک این افتخار بزرگ برای استان و شهرستان، اعلام نمود: بدون شک تکواندوی شهرستان خنج یکی از قطب های مهم تکواندو استان بوده که تکواندوکاران زیادی از این شهرستان به اردوی تیم ملی دعوت گردیده اند.

امیدواریم با توجه به وجود چنین پتانسیل های بالا، با حمایت هر چه بیشتر مسئولین استان و شهرستان، شاهد موفقیت های بیشتری در این رشته ورزشی باشیم.
















نظرات بینندگان