کد خبر: ۶۰۰۳۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۲ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۳
استاندار فارس:

در امور قضایی دخالت نمی‌کنم/ سه قوه در فارس هماهنگند/ فارس نيازمند توجهي ويژه است

عمده‌ترين مشكل موضوع تجهيزات و امكانات اداری در مجموعه دادگستری فارس است و اميدواريم مطالباتي كه به قوه قضائیه ارجاع مي‌شود به‌شكل ويژه ديده شود.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه، استاندار فارس نظام جمهوری اسلامي ايران را نظامی مقتدر توصیف و اظهار كرد: ایران اسلامی بیش از 35 سال است که ایستادگی کرده و در مقابل هيچ قدرتي جز خدای متعال سرتعظيم فرو نياورده است.

دكترسيدمحمد احمدی در مراسم توديع و معارفه رئیس دادگستري استان فارس گفت: اقتدار امروز نظام اسلامي ایران حاصل ايثارگری‌ها و خون شهدا و همچنین ماحصل همدلی‌ها است زيرا نظامی مقتدر است كه همه اجزا و ارکان آن در یک نظم موزون با هم همدل باشند و در این راستا هرجا تبعيت از رهبری را مشاهده كرديم به اصل وحدت رسيديم.

وی با اشاره به فرازی از دعای شریف افتتاح که می‌فرماید «اللَّهُمَّ إِنَّا نَرْغَبُ إِلَيْكَ فِي دَوْلَةٍ كَرِيمَةٍ تُعِزُّ بِهَا الْإِسْلامَ وَ أَهْلَهُ»، جمهوری اسلامی ایران را تبلوری از این دعای شیعیان دانست و افزود: باید با درک واقعیات و شناخت حساسیت‌ها به وظایفی که در نظام اسلامی بر عهده ما گذاشته شده است به خوبی عمل کنیم.

فارس از لحاظ تقسیمات کشوری استان اول کشور محسوب می‌شود

استاندار فارس با تصریح اینکه فارس از لحاظ تقسیمات کشوری استان اول کشور محسوب می‌شود، گفت: فارس، استانی بزرگ با مردمی بزرگ است که قدر‌شناس خادمین خود و خدمت‌گذاران نظام می‌باشند و من در فارس چیزی جز همدلی و وحدت بین مسئولان مشاهده نکرده‌ام.

فارس استانی امن است

احمدی تصریح کرد: روزی امنیت فارس خاکستری و در بعضی نقاط قرمز بود اما امروز با تلاش خستگی ناپذیر، جلسات مستمر، هماهنگی و همفکری و بالا‌تر از همه همدلی مجموعه‌های مختلف در استان و در سایه روحانیت بزرگوار، تلاش‌های نیروهای نظامی، انتظامی، اطلاعاتی و قضات به استانی امن تبدیل شده است.

بنده در امور قضایی نه دخالتی داشته‌ و نه خواهم داشت

استاندار فارس با بیان اینکه از دکتر خدائیان در زمان تصدی مسئولیت رئیس کلی دادگستری فارس جز خیر، درستکاری و تدبیر چیزی ندیده‌ایم، گفت: بنده در امور قضایی نه دخالتی داشته‌ و نه خواهم داشت اما در راستای اداره استان هر زمان توصیه‌ای داشته‌ایم، آقای خدائیان با سعه‌صدر توصیه‌ها را پذیرفته‌اند و امیدواریم آقای القاصی هم که خدمتگزاری صادق هستند، این راه را ادامه دهند.

احمدی با قدردانی از تدبیر رئیس قوه برای انتخاب خدائیان به عنوان معاونت حقوقی قوه، تاکید کرد: اکنون سه قوه در فارس هماهنگ هستند و آهنگ اختلافی در این استان وجود ندارد و همه دستگاه‌ها و مسئولین در هماهنگی لازم و کامل به سر می‌برند.

مقام ارشد دولت در استان فارس با بیان اینکه فارس در مسائل مختلف از جمله در مجموعه قضایی نیازمند نگاه و توجهی ویژه است، گفت: عمده‌ترین مشکل موضوع تجهیزات و امکانات اداری در مجموعه دادگستری است و امیدواریم مطالباتی که در این خصوص به قوه قضائیه ارجاع می‌شود به‌شکل ویژه دیده شود.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۳
1
اقای احمدی مشکل فارس خودتی
شیرازی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۳
1
مشکل شما تنگ نظرهای کوته بین و دهن بین بی دانش و خرد هستید