کد خبر: ۶۰۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۸ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۳

اولین فرمانده انتظامی شهرستان خرامه معرفی شد + عکس

در آیین معارفه اولین فرمانده انتظامی شهرستان خرامه، سرهنگ خسرو رزمجویی به عنوان اولین فرمانده انتظامی این شهرستان معرفی شد

به گزارش شیرازه به نقل از صدای خرامه، آیین معارفه اولین فرمانده انتظامی شهرستان خرامه با حضور رئيس بازرسی فرماندهی انتظامی استان فارس، امام جمعه، فرماندار، مسئولین و جمعی از مردم شهرستان خرامه در سالن حافظ دانشگاه پیام نور برگزار شد.

احسان خازن فرماندار خرامه اظهار داشت: امنیت یک مقوله تک بعدی نیست که فکر کنیم جنبه بیرونی دارد و فقط میزان جرائم را کاهش دهیم، امنیت جنبه ذهنی هم دارد و آن مقوله احساس امنیت است.

http://sedaykherameh.ir/files/images/93/shahrivar%2093/16%20entezami/16%20shahrivar%20entezami%2099.jpg

وی افزود: امروزه مقوله امنیت کشور، رویکرد نرم افزارانه دارد به این معنی که معتقد به بومی کردن امنیت هستیم که این امر با استفاده از حضور مردم در عرصه امنیت امکان پذیر خواهد بود چرا که این مسئله یک سازه ی جمعی است.

خازن ضمن تشکر از فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: اگرچه ما در حال آماده کردن مقدمات استقرار فرماندهی انتظامی بودیم اما حقیقتا سردار گودرزی با یک اقدام شجاعانه، عیدی خوبی را در روز میلاد امام رضا (ع) به مردم خرامه دادند.

فرماندار خرامه خطاب به فرمانده جدید انتظامی شهرستان گفت: قطعا شما تنها نخواهید بود، اگرچه تا راه اندازی کامل فرماندهی انتظامی، کار مقداری سخت است اما اینجا شهریست که تاکنون با یک کلانتری اداره می شد و این نشان از فرهنگ مردم این شهرستان است.

حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه خرامه ضمن ابراز خرسندی از تقارن این برنامه با میلاد با سعادت امام رضا (ع) اظهار داشت: خداوند به شهر امن قسم می خورد چونکه شهر امن یک شهر مقدس است، خوشحالم که یک فرمانده انتظامی خوش نام و پاک را تحویل می گیرید.

http://sedaykherameh.ir/files/images/93/shahrivar%2093/16%20entezami/16%20shahrivar%20entezami%203.jpg

وی افزود: فرماندهی انتظامی بخش کربال یک فرماندهی انتظامی سالم است و مردم از آنها راضی هستند پس کار برای فرمانده جدید راحت است و امیدوارم که با حضور فرمانده جدید و قدم های خیر او این وضعیت بهتر هم شود.

امام جمعه خرامه ادامه داد: پلیس پیشگیری به این معناست که به موقع حاضر می شود، به موقع تصمیم می گیرد، نقاط قوت و ضعف را تشخیص می دهد و از وقوع جرم و پرونده سازی جلوگیری می کند؛ اگر رسالت این است پس همه ما به عنوان فرهنگ سازان جامعه با هم همکار هستیم.

حجت الاسلام صباحی در پایان از مسئولین خواست تا نسبت به استقرار کلانتری درسلطان شهر و روستاهای پرجمعیت شهرستان تمام تلاش خود را به کار بندند.

سرهنگ ناصر کشاورز رئيس بازرسی فرماندهی انتظامی استان فارس با اشاره به حدیثی در مورد نعمت امنیت و سلامت اظهار داشت: امنیت زیر بنای تمام فعالیت های اقتصادی و اجتماعی کشور است و باید قدر این نعمت را بدانیم.

http://sedaykherameh.ir/files/images/93/shahrivar%2093/16%20entezami/16%20shahrivar%20entezami%204.jpg

وی افزود: امنیت یک مقوله نسبی است و در هیچ جای دنیا کامل نیست، برای به دست آوردن آن نقش همه دستگاه های دولتی بسیار سازنده و کارساز است، اگر مردم هم در این راه ما را یاری کنند قطعا موفق خواهیم بود.  

کشاورز، شهرستان خرامه را یکی از شهرستان های امن استان فارس معرفی کرد و گفت: اگرچه تعداد جرایم این شهرستان به یک درصد جرابم استان فارس هم نمی رسد اما برای مردم باید احساس امنیت تقویت شود.

رییس بازرسی ناجا در فارس بیان داشت: نیرو، خودرو و سایر خدمات و بخش های مختلف فرماندهی انتظامی شهرستان تامین شده و به زودی، استقرار خواهد یافت.

وی ضمن تشکر از سرگرد حیدری فرمانده انتظامی بخش کربال گفت: وی یکی از افسران شجاع و مخلص نیروی انتظامی است و یاد و خاطره خدمات ارزنده وی برای همیشه در اذهان مردم خرامه ماندگار خواهد بود.

کشاورز در مورد چگونگی انتخاب فرمانده جدید ادامه داد: با توجه به نوپا بودن فرمانده انتظامی شهرستان، سرهنگ خسرو رزمجویی که افسری لایق، شجاع و وقت گذار است و قبل از این مسئولیت های مختلفی داشته را معرفی کردیم.

سرهنگ خسرو رزمجویی فرمانده انتظامی شهرستان خرامه اظهار داشت: امیدوارم با همکاری مردم و مسئولین خدمات ارزنده ای جهت توسعه شهرستان برای مردم داشته باشم.

http://sedaykherameh.ir/files/images/93/shahrivar%2093/16%20entezami/16%20shahrivar%20entezami%201.jpg

در پایان مراسم، حکم انتصاب فرمانده جدید توسط سرهنگ اشراقی قرائت شد.

http://sedaykherameh.ir/files/images/93/shahrivar%2093/16%20entezami/16%20shahrivar%20entezami%202.jpghttp://sedaykherameh.ir/files/images/93/shahrivar%2093/16%20entezami/16%20shahrivar%20entezami%205.jpghttp://sedaykherameh.ir/files/images/93/shahrivar%2093/16%20entezami/16%20shahrivar%20entezami%206.jpghttp://sedaykherameh.ir/files/images/93/shahrivar%2093/16%20entezami/16%20shahrivar%20entezami%207.jpghttp://sedaykherameh.ir/files/images/93/shahrivar%2093/16%20entezami/16%20shahrivar%20entezami%208.jpg

نظرات بینندگان