کد خبر: ۶۲۸۰۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۳ - ۲۰ آبان ۱۳۹۳

روزی که سردار غیب‌پرور از مدرسه اخراج شد!

فرمانده سپاه فجر با یادآوری دوران دانش آموزی خود گفت: با مسجد مانوس باشید. هیج مسجدی برای من مسجد محمدی پشت بیمارستان شیراز نمی شود مسجدی با دنیایی از خاطره.
به گزارش شیرازه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانش آموزی، جمعی از فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی به همراه تعدادی از دانش آموزان دوره تربیت مدیران تراز انقلاب اسلامی با حضور در سپاه فجر با فرمانده سپاه استان دیدار و گفت و گو کردند.

در این جلسه دوستانه و صمیمانه که در سالن جلسات غدیر برگزار شد، پس از قرائت قرآن توسط دانش آموز بسیجی محمد حسین طاووسی و مداحی مداح نوجوان محمد جواد البرزی و مقدمه محمد جعفر دوستدار مسول سازمان بسیج دانش آموزی فارس، تعدادی از دانش آموزان به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

سردار غیب پرور فرمانده سپاه فجر استان فارس در این جلسه ضمن خیر مقدم به دانش آموزان و اظهار خوشبختی از فرصت فراهم شده گفت: این دیدار مرا به یاد دوره دانش آموزی ام انداخت.

دکتر غلامحسین غیب پرور ادامه داد: از نحوه بیان و تسلط و احاطه شما دانش آموزان حقیقتا لذت بردم و در دل به مقایسه دوره دانش آموزی خودم با شما افتادم.

وی به خاطره اخراج خود از مدرسه اشاره کرد و گفت: من در سال 56 به همراه 13 نفر دیگر از مدرسه اخراج شدیم. اما این اخراج بواسطه تنبلی نبود بلکه نوشتن شعار و توزیع آن در مدرسه علت این اخراج بود.

جمعی از دانش آموزان بسیجی استان با سردار غیب پرور دیدار کردند

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه دعا کنید عاقبت بخیر شویم، به سرنوشت گروه 13 نفره اشاره و گفت: از این گروه بعضی ها مثل احسان حدائق به خیل شهدا پیوستند، برخی هم لندن نشین شدند و ضد انقلاب.

وی افزود شهید احسان حدائق در حالی که مشتش گره کرده و چشمش و دهانش باز بود و در حال گفتن شعار مرگ بر آمریکا بود به دیدار معبود شتافت.

فرمانده سپاه استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود به فضای امروز جامعه اشاره کرده و گفت: به طور قاطع می گویم سختی کار شما امروز به مراتب سخت تر از کار ما در آن زمان است. امروز دشمن به شدت پیچیده تر از گذشته عمل می کند و  در جنگ نرم مرزها را درنوردیده و وارد منازل و اتاق های ما شده است.

سردار غیب پرور تصریح کرد: در دوره دانش آموزی ما یک تلوزیون در ابعاد بزرگ و به صورت لامپی و با برنامه سه چهار ساعته در شبانه روز فعالیت می کرد در حالی که  دوران مرگ تلوزیون نزدیک است و امروزه در خانه ها هر کس با گوشی همراه خود درگیر شده است.

سردار غلامحسین غیب پرور از خاطرات یک شهید دانش آموز هم یاد کرد و گفت: ما با این شهید بزرگوار در سال 54 به دنبال راه اندازی دستگاه چاپ و دستگاه جوجه کشی بودیم.

وی از عمق نگاه و استعداد این شهید یاد کرد و گفت: من با ایشان در رشته ریاضی درس می خواندم و هنوز یادم هست که این شهید عزیز یک مساله مثلثات را از 13 راه حل کرد در حالی که عمده کلاس برای فرار از پاسخ دادن به معلم پشت یکدیگر قایم می شدند.

فرمانده سپاه فجر به عطش یادگیری نوجوانان آن دوره اشاره و گفت: در آن دوران دانش آموزان برای رسیدن جلسه قرآن دوشنبه ها و نشریه ماهانه یک صفحه ای با کیفیت پایین موسسه در راه حق له له می زدند.

سردار غیب پرور دانش آموزان را به عمل به سفارشات ولایت توصیه کرد و گفت: اگر آن روز فهمیده نارنجک به خود می بندد و زیر تانک می رود به وظیفه اش عمل می کند، دانش آموزان امروز هم باید به کلام ولایت عمل کنند که آن هم در سه کلمه تحصیل، تهذیب و ورزش خلاصه می شود.


فرمانده سپاه فجر با یادآوری دوران دانش آموزی خود گفت: با مسجد مانوس باشید. هیج مسجدی برای من مسجد محمدی پشت بیمارستان شیراز نمی شود مسجدی با دنیایی از خاطره.

سردار غیب پرور خطاب به دانش آموزان گفت: در مدرسه دافعه نداشته باشید. قطب جاذبه باشید. کار شما بسیار سختر از کار ماست اما نعمات شما هم به مراتب بیشتر از دوره ماست.
قدر نعمت انقلاب، ولایت، استقلال، سرافرازی ملت، دین، علما، بسیج و پیشرفت علمی را بدانید. خود را متصف به اخلاق اسلامی کنید. آن روزی که صدای شما برا پدر و مادرتان بلند شد بدانید مشکلی دارید و برای رفع آن اقدام کنید.

فرمانده سپاه فجر گفت: هر واحد مقاومت به نام یک شهید نام گذاری و در طول سال بچه ها در موردسرگذشت شهید پژوهش کنند.

سردار غیب پرور به پیمان جوانمردی در زمان جوانی پیامبر عظیم الشان اسلام  اشاره کرد و گفت: "حلف الفضول" کار زیبا و پسندیده ای است. پیمان پیامبر در دوره جوانی با هدف کمک به محرومین ومستضعفین صورت گرفت.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳
0
سردار عزیزمان علمدار اقامون سید علی هست شما قلب تپنده شیرازید ما جوانان شما رو دوست داریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳
0
به گزارش جنگ نرم و عملیات روانی؛ امروزه به واسطه فناوری های نوین و پیشرفت هایی که در زمینه های گوناگون دانش و تکنولوژی در زندگی انسان صورت گرفته، استفاده از اینترنت و حضور در فضاهای مجازی بخشی جدایی ناپذیر از زندگی مردم در بیشتر جوامع شده است؛ به طوری که افراد در همه سنین بخش زیادی از وقت خود را در اینترنت و فضای مجازی سپری می کنند.نوآوری های رسانه ای افزون بر مزیت ها و سودهایی برای انسان و زندگی او، آسیب ها و زیان هایی نیز دارد که بیشتر این زیان ها به نوع استفاده و در واقع افراط و تفریط در بکارگیری آنها بر می گردد؛ به گونه ای که استفاده درست و مناسب از یک وسیله، شیوه یا فن به تسهیل امور زندگی انسان منجر شده و بهره گیری نادرست از آنها ممکن است پیامدهای ناخواسته و ناخوشایندی برای او به بار آورد.
وز اقول
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳
0
تو هم سردار جان بهتر بری استراحت کنی بذاری جوانان دیگری بیایند کارهای خوب شما را دنبال نمایند