کد خبر: ۶۳۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۲ - ۰۸ آذر ۱۳۹۳

مصوبات پرشمار استاندار فارس در سفر به شهر حضرت زهرا(س)+عکس

در جلسه برنامه ریزی و توسعه مشترک استان فارس که با حضور مدیران کل این استان در فرمانداری خرامه برگزار شد 37 مصوبه سفر استاندار فارس مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.

به گزارش صدای خرامه، استاندار فارس در اولین سفر خود به شهرستان خرامه در برنامه های مختلفی شرکت کرد، از افتتاح اولین واحد صنعتی گرفته تا حضور در گلزار و شهدا و سخنرانی در بین مردم اما ماحصل این سفر در جلسه برنامه ریزی و توسعه استان قابل مشاهده بود.

احسان خازن فرماندار خرامه در ابتدای این جلسه به تشریح وضعیت کلی شهرستان در مباحث مختلف امنیتی، اقتصادی، صنعتی، راه های مواصلاتی، کشاورزی و همچنین کاشت برنج در بالادست رودخانه کر و وضعیت نابسامان دریاچه بختگان پرداخت.

http://sedaykherameh.ir/files/images/93/azar%2093/6%20jalaseh/6%20azar%20jalase%201.jpg

حیدر شیبانی رییس شورای اسلامی شهرستان نیز به بیان مشکلات مردم در حوزه های کشاورزی پرداخت.

http://sedaykherameh.ir/files/images/93/azar%2093/6%20jalaseh/6%20azar%20jalase%202.jpg

دکتر داریوش اسماعیلی نماینده مردم خرامه سروستان و کوار در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه انتقال آب از سد درودزن از طریق مدیرعامل آب منطقه ای پی گیری شده و حمایت مدیران مرتبط را می طلبد، اجاره کردن ساختمان برای فرماندهی انتظامی زیبنده نیست، دشت کربال دشت ممنونه است و ما برای ورود صنعت به شهرستان نیاز به آب داریم، حضور پزشک متخصص زنان و زایمان برای شهرستان ضروری است.

http://sedaykherameh.ir/files/images/93/azar%2093/6%20jalaseh/6%20azar%20jalase%203.jpg

وی ضمن ابراز گلایه شدید از مدیر کل راه و شهرسازی فارس بیان داشت: هر اتفاقی که در جاده خرامه شیراز بیفتد اداره کل استان مسئول است، دو هزار تن قیر از راه های دیگر برای پیمانکار محیا کردیم، 40 میلیارد تومان اعتبار در اختیار آنها گذاشتیم، ما جوابگوی مردم نیستیم.

شهرام افشاریان فرمانده سپاه ناحیه خرامه با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به مسئله فرهنگ، به تشریح فعالیت های انجام شده در زمینه جمع آوری ماهواره پرداخت و از استاندار خواست تا جهت نجات خانواده های روستاییان از این بلا، نصب 2 دکل گیرنده دیجیتال در روستاهای کوه خیاره و اسلام آباد پی گیری شود.

http://sedaykherameh.ir/files/images/93/azar%2093/6%20jalaseh/6%20azar%20jalase%204.jpg

در ادامه برنامه، مصوبات این سفر به شرح زیر قرائت شد و مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت:

تعویض انشعابات آب روستای خیرآباد، تکمیل اجرای خط انتقال آب کوه سیاه به خرامه، مطالعه طرح جمع آوری آب و فاضلاب خرامه، تعویض 12 کیلومتر شبکه فرسوده آب خرامه، استقرار اداره امور عشایر، 3 نفر نیروی جدید به اداره بهزیستی، کمک بلاعوض به مددجویان متقاضی مسکن بهزیستی، یک نفر نیرو جهت بنیاد شهید، مرمت و بازسازی گلزار شهدا و معرفی 10 نفر واجد شرایط وام اشتغال، ارتقاء نمایندگی کار و امور اجتماعی به اداره، ساخت ساختمان اداره کار، استفرار اداره تبلیغات اسلامی، تامین خودرو ثبت احوال، نصب آب شیرین کن در بخش مرکزی، اعتبار جهت صندوق حمایت از بخش کشاورزی، یک نفر نیرو و یک خودرو کمک دار جهت دامپزشکی، جانمایی توسعه بیمارستان با همکاری مسکن و شهرسازی، مطالعه ارتقاء جاده خرامه مرودشت و اخذ مجوز کمیسیون 215، بهسازی 5 مورد راه روستایی، مطالعه کمربندی شهر خرامه جهت اختصاص ردیف بودجه، ساخت ساختمان اداره تامین اجتماعی، اختصاص مکان به شرکت های کشاورزی، اختصاص بودجه به نمایندگی فرهنگ و ارشاد، استقرار دفتر نمایندگی میراث فرهنگی، تامین کمبودهای اطفاء حریق اداره منابع طبیعی، یک نفر نیرو و یک دستگاه موتور سیکلت به اداره محیط زیست، نوسازی 4 پروژه مدارس شهرستان، 15 میلیون تومان اعتبار جهت تکمیل سالن مطالعه کتابخانه، تامین اعتبار پایگاه جاده ای هلال احمر، تغییر کاربری سالن ورزشی هلال احمر، تکمیل سه سالن ورزشی، مجوز کف شکنی چاه عمیق اداره ورزش و جوانان.

پس از قرائت مصوبات، مدیرکل و معاونین ادارات مختلفی همچون ورزش و جوانان، هلال احمر، آبفاشهری و روستایی، اداره پست، دامپزشکی، کمیته امداد، دانشگاه علوم پزشکی و ... به بیان نظرات و پیشنهادات پرداختند.

http://sedaykherameh.ir/files/images/93/azar%2093/6%20jalaseh/6%20azar%20jalase%205.jpg

سید محمد احمدی استاندار فارس، خواستار برگزاری جدی و کارشناسانه جلسات شورای اداری و برنامه ریزی شهرستان ها شد و گفت: باید کارگروههای عملیاتی نیز برای تحقق اهداف تشکیل شوند.

http://sedaykherameh.ir/files/images/93/azar%2093/6%20jalaseh/6%20azar%20jalase%206.jpg

وی، امنیت را مهمترین رکن برای هر جامعه ای دانست و گفت: اگر امنیت مورد نیاز تامین نشود شهروندان در انجام امور روزمره خود دچار مشکل خواهند شد و در دیگر کارها نیز خلل ایجاد می شود.

استاندار فارس افزود: شرایط امنیت در شهرستان خرامه نیز خوب و مطلوب است و در کنار وحدت و همدلی که در شهرستان دیده می شود، می توان این شهرستان را از شهرستان های امن استان برشمرد.

http://sedaykherameh.ir/files/images/93/azar%2093/6%20jalaseh/6%20azar%20jalase%208.jpg

نظرات بینندگان