کد خبر: ۶۴۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۵ - ۰۳ دی ۱۳۹۳
دو عضو شورای شهر در گفتگو با شیرازه:

اقتدار امروز محصول 9 دی است/ فریب خوردگان به صف ملت بپیوندند

در این روز مردم یکپارچه به دنبال جبهه حق آمدند و ندای انسجام، وحدت و اقتدار سر دادند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز 9دی را نقطه عطف انقلاب اسلامی دانست و افزود: 9 دی نقطه‌ای است که حق از باطل معلوم شد و روز انزوای باطل بود و فتنه‌گران به لانه‌های خود رفتند؛ در این روز مردم یکپارچه به دنبال جبهه حق آمدند و ندای انسجام، وحدت و اقتدار سر دادند.

غلام مهدی حقدل در حاشیه هفتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز در گفتگو با خبرنگار شیرازه، با تصریح اینکه بعد از حماسه 9دی شاهد افزایش اقتدار جمهوری اسلامی در همه صحنه‌های داخلی و خارجی بودیم، گفت: جمهوری اسلامی ایران در خاورمیانه و جهان نقش سازنده و بی بدیلی را در حفظ جان، مال، ناموس و آبروی مسلمین بر عهده گرفته است و با عناصر فساد خارج از مرزها از جمله وهابیت لعین و داعش کثیف مقابله جدی می‌کند.

وی با بیان اینکه در خارج از مرزهای ایران حضور فیزیکی نداریم اما تدابیر جمهوری اسلامی در آنجا راهگشاست، خاطرنشان کرد: اقتدار جمهوری اسلامی ایران از عزت انقلاب و رهبر معظم انقلاب است که همه ثمره روز 9دی می‌باشد؛ روزی که اگر غفلت شده بود دیگر از این عزت خبری نبود.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز مهمترین پیام 9 دی را عزت، اقتدار و سربلندی شیعه در جهان عنوان و اظهار کرد: در حماسه 9دی شاهد بودیم که چگونه با خواست الهی و با عنایت امام زمان(عج) عزت شیعه حفظ شد چراکه اگر خداوند بخواهد بنده‌ای را عزیز بدارد، هیچ کس نمی‌تواند جلو عزیز شدن او را بگیرد.

حقدل با تاکید بر اینکه تا زمانی که به ریسمان الهی وحدت چنگ می‌زنیم دشمنان حرفی برای گفتن نخواهند داشت، گفت: بهترین راه گرامیداشت حماسه 9دی حفظ انسجام و ولایتمداری است چراکه ولایتمداری رمز استمرار پیروزی‌های 9دی است و باید حواسمان باشد که دشمن بیکار ننشسته است و اگر خدای نکرده از وحدت، رهبری و ولایت دور شدیم خطر بزرگی بیخ گوش ما خواهد بود.

9 دی در تاریخ انقلاب جاودان شد

نائب رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر شیراز هم در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: حماسه حضور با شکوه مردم در 9دی اعلام وفاداری، حمایت و در رکاب ولایت بودن همه مردم ایران و پشت پا زدن به همه توطئه‌هایی بود که توسط استکبار جهانی و ایادی داخلی او انجام شده بود.

غلامعلی ترابی ضمن اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه حماسه 9دی در تاریخ ملت بزرگ ایران و انقلاب اسلامی جاودان باقی خواهد ماند، گفت: مردم با گرامیداشت سالروز حماسه 9دی و با حضور در صحنه و دفاع از ولایت و اطاعت از منویات و اجرای فرمایشات ولی فقیه خود ان‌شاءالله تمام نقشه های دشمنان، فتنه‌گران و ایادی غربی آنان را ناکام خواهند گذاشت.

وی با تاکید بر اینکه باید همه پشت سر رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی به سمت قله‌های رفیع انقلاب اسلامی و به سمت ظهور حرکت کنیم، تصریح کرد: قطعاً فریب‌خوردگان و غافلین داخلی هم با درس عبرت گرفتن از پیام بزرگ مردم شریف ایران اسلامی در سالروز حماسه 9دی متوجه خواهند شد که باید در صفوف اسلام، انقلاب و ملت ایران قرار بگیرند.


نظرات بینندگان