کد خبر: ۶۴۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۹ - ۰۸ دی ۱۳۹۳

مسئولان کازرون: تطهیر فتنه گران بسترسازی برای فتنه بعدی است

فتنه گران روز به روز در محکمه مردم و وجدان خودشان محاکمه می شوند.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه  به نقل از کازرون خبر، تا پنجمین سالگرد 9 دی ماه فرصت چندانی باقی نیست؛ همان روزی که مردم بصیر ایران در اعتراض به آشوب، بی حرمتی و هتاکی فتنه گران به امام حسین (ع) در محرم 88 ، با شور و شعور حسینی و کینه انقلابی به خیابان ها ریختند و بساط فتنه را جمع کردند. مدتی است برخی از افراد معلوم الحال فرصت طلب، با سوء استفاده از شرایط به وجود آمده کشور، در پی تطهیر و فراموش کردن فتنه و فتنه گران هستند. از این رو به سراغ مسئولان شهرستان کازرون رفتیم تا نظرشان را در این مورد جویا شویم.

امام جمعه کازرون: تحرکات اخیر عده ای برای فراموشی فتنه، تلاش برای بسترسازی فتنه انگیزی های آینده است

حجت الاسلام محمد خرسند، امام جمعه کازرون با بیان اینکه نهم دی ماه، از روز های یوم ا.. محسوب می شود و روزی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: با توجه به تحرکات عده ای برای تطهیر فتنه گران، نهم دی ماه امسال از ویژگی بارزی برخوردار است و ملت ایران با حضور پرشور خود در این روز نشان خواهند داد که فتنه گران، این افرادی که ملت را تحریم کردند، با دشمن هم دل و همصدا شدند و  به امام حسین (ع) توهین کردند، متنفّر و بیزارند.

وی تحرکات اخیر عده ای برای فراموشی فتنه را بسترسازی برای فتنه انگیزی های آینده دانست و بیان داشت: این افراد با این اقدامات می خواهند، هزینه فتنه گری را سبک کنند تا هر کس بتواند کشور را به آشوب بکشد و با آبرو نظام بازی کند.

امام جمعه کازرون با یادآوری این موضوع که مقام معظم رهبری در  آن ایام که فتنه گران در خیابان ها، جمعیت میلیونی به راه انداختند هم زیر بار این جماعت نرفتند، خاطرنشان کرد: این افراد که از فضای به وجود آمده در کشور سوء استفاده می کنند، باید بدانند که امروز هم مقام مقام معظم رهبری و مردم زیر بار فشار آنها نمی روند.

خرسند با اشاره به پیام اخیر یکی از فتنه گران در حصر که با تکرار صحبت های گذشته خود، اغتشاش و توهین به امام حسین (ع) در روز عاشورای 88  را نشانه «رشد و بلوغ یک ملت» دانسته بود، عنوان کرد: این فرد در همان سال هم، این هتاکان و حرمت شکنان را «مردان خداجو» نامید که از مصادیق کسانی است که قرآن می فرماید در قلبشان مرض است و روز به روز بر آن افزوده می شود.

وی با بیان اینکه جرم فتنه گران روز به روز بیشتر می شود و مردم ماهیت اصلی فتنه گران را شناخته اند، اظهار داشت: فتنه گران روز به روز در محکمه مردم و وجدان خودشان محاکمه می شوند و در نهایت هم اگر در این دنیا به سزای اعماشان رسیدگی نشود، بدون تردید در دادگاه عدل الهی محاکمه خواهند شد.

فرماندار کازرون: مردم با حضور پرشور خود در 9 دی، مقاومت خود را در برابر زیادی خواهی ها نشان خواهند داد

حمیدرضا گرامی، فرماندار کازرون نهم دی ماه را روز را روز بصیرت و هوشیاری ملت دانست و اظهار داشت: در روز نهم دی ماه، توطئه برنامه ریزی دشمن با حضور مردم خنثی شد.

وی با اشاره به تحرکات اخیر جریانی خاص برای تطهیر فتنه گران، اظهار داشت: مقام معظم رهبری به صراحت فرمودند که جمهوری اسلامی با رأفت و مهربانی با این افراد برخورد کرده است و این تحرکات جز سقوط برای فتنه گران، دستاورد دیگری ندارد.

گرامی با محکومیت صحبت های اخیر یکی از سران فتنه که اغتشاش و بی حرمتی آشوب طلبان را در روز عاشورا نشانه «رشد و بلوغ یک ملت دانسته بود»، تصریح کرد: این سخنان تحت تأثیر هوای نفسانی و شیطان به زبان این فرد جاری می شود و بدون شک، آب به آسیاب دشمن ریخن است.

فرماندار کازرون در پایان گفت: به خواست خداوند مردم امسال با حضور فعالانه و پر شور خود در نهم دی ماه، مقاومت خود را در برابر زیاده خواهی ها به همه نشان خواهند داد.

فرمانده سپاه کازرون: تطهیر فتنه گران، خطّ قرمز ماست

سرهنگ پاسدار، غلامرضا شرفی فرماند ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کازرون نیز اظهار داشت: نهم دی‌ماه سال 1388 خروش انقلابی ملتی بصیر و وفادار به کشور و نظام در مقابل دسیسه‌های شیطانی دشمنان خارجی و اقدامات خائنانه خواص دنیاطلب در تاریخ به ثبت رسید.

وی اتهامات بازیگران فتنه 88 در ابتدای اغتشاشات را زیر سؤال بردن سلامت نظام اسلامی و تهاجم روانی علیه نهادهای انقلابی مانند شورای نگهبان، سپاه و بسیج، صدا و سیما و نیروی انتظامی برشمرد و افزود: آنان سپس در ادامه حرمت‌شکنی به مقدسات اسلامی مانند روزه‌خواری در ماه مبارک رمضان، شادی کردن در روز عاشورای حسینی و آتش زدن حسینیه‌ها و مجروح کردن عزاداران حسینی دست زدند که در این راستا مردم غیرتمند ایران اسلامی کاسه صبرشان لبریز شد و بساط فتنه‌گران را در روز 9 دی‌ماه از کف خیابان‌ها جمع کردند.

شرفی در پایان با بیان اینکه امروز در حالی پنجمین سالگرد یوم‌الله  نهم دی‌ماه را به نظاره نشسته‌ایم که در چند ماه اخیر زمزمه‌های تطهیر سران فتنه و کوچک جلوه دادن این حادثه تلخ توسط برخی افراد مسئله‌دار و فریب‌خورده شنیده می‌شود، گفت: این همان خط قرمزی است که مردم ما نسبت به عدول از آن حساس هستند.

فرمانده سپاه کازرون در پایان از مردم این شهر دعوت کرد در اجتماع بزرگ مدافعان حریم  ولایت که به مناسبت پنجمین سالگرد حماسه عظیم نهم دی‌ماه برگزار می‌‌شود، حضور چشمگیر داشته باشند.

نظرات بینندگان