کد خبر: ۶۴۹۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۷ - ۱۳ دی ۱۳۹۳

رد رشوه 30 ميليوني متهمان در شيراز

متهمان جهت رهايي از چنگال قانون مبلغ 30 ميليون ريال وجه نقد به عنوان رشوه به ماموران پيشنهاد دادند كه مأموران صحيح العمل ضمن رد آن مراتب را صورتجلسه كردند.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی فارس، مأموران پليس امنيت عمومي فارس رشوه 30 ميليون ريالي قاچاقچي مواد مخدر را رد و مراتب را صورتجلسه كردند.
رئيس پليس امنيت عمومي استان فارس با اعلام اين خبر گفت: مأموران مطلع شدند فردي در يک دامداري واقع در شيراز اقدام به نگهداري سلاح غير مجاز مي نمايد.

سرهنگ " علي ذوالقدري" ادامه داد: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي و ضمن هماهنگي با مقام قضائي به محل عزيمت و در بازرسي از محل يک قبضه سلاح گرم به همراه مهمات مربوطه و مقدارتقريبي 4 کيلو و 30 گرم هروئين كشف كردند.

وي با بيان اينكه در اين خصوص دو نفر متهم شناسايي و دستگير شدند افزود: متهمان جهت رهايي از چنگال قانون مبلغ 30 ميليون ريال وجه نقد به عنوان رشوه به ماموران پيشنهاد دادند كه مأموران صحيح العمل ضمن رد آن مراتب را صورتجلسه كردند.

دستگيري 23 خرده فروش مواد مخدر در "سپيدان"
فرمانده انتظامي شهرستان " سپيدان" استان فارس از اجراي طرح مبارزه با مواد مخدر و دستگيري 23 خرده فروش مواد مخدر خبر داد.

سرهنگ " سلطان محمدي" در اين خصوص گفت: طرح پاكسازي مناطق آلوده و جمع آوري معتادان توسط مأموران انتظامي شهرستان به اجراء در آمد.

وي ادامه داد: مأموران در نتيجه اين طرح موفق شدند هشت كيلو و 170 گرم ترياك و 45 گرم هروئين كشف و 23 خرده فروش مواد مخدر را دستگير نمايند.

سرهنگ " محمدي" تصريح كرد: در اين خصوص پرونده تشكيل و متهمان جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.

کشف 39 كيلوگرم ترياك در شيراز
مأموران انتظامي استان فارس با توقيف يك دستگاه كاميون، 39 كيلو و 500 گرم ترياك كشف كردند.
 رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فارس با اعلام اين خبر گفت: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان مطلع شدند فردي درزمينه قاچاق مواد مخدرفعاليت دارد و قصد انتقال مقاديري موادمخدر به شيراز را دارد.

سرهنگ " محمد جعفر تولايي" ادامه داد: مأموران بلافاصله به يكي از محورهاي مواصلاتي شهرستان شيراز اعزام و با كنترل خودروهاي عبوري يك دستگاه كاميون را متوقف كردند.

وي ادامه داد : در بازرسي از اين خودرو 39 كيلو و 500 گرم ترياك كه به طرز ماهرانه اي در كاميون جاسازي شده بود، كشف و راننده خودرو دستگير شد.

طرح مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر در "لارستان"
فرمانده انتظامي شهرستان "لارستان" استان فارس گفت: طرح مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و پاکسازی نقاط آلوده در سطح شهرستان با جديت ادامه مي يابد.

سرهنگ "حسين خليفه" با اعلام اين خبر گفت:در يك ماه گذشته تعداد هشت نفر از خرده فروشان با سابقه در سطح شهرستان با انجام کارهای اطلاعاتی و پليسي توسط ماموران این فرماندهی دستگیر شده اند.

وی ادامه داد: در این رابطه مقدار 221گرم تریاک ، 58گرم سوخته هروئین و 32گرم سوخته و شیره تریاک  به همراه ادوات استعمال مواد و ترازوی دیجیتال از دستگیر شدگان کشف شده است.
سرهنگ "خلیفه" افزود : این طرح به صورت جدی در سطح شهرستان و نقاط آلوده همچنان ادامه داشته و از شهروندان درخواست مي شود هرگونه اطلاعات و اخبار خود مبنی بر خرید فروش مواد مخدر توسط افراد را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

کشف کالاي قاچاق 118 ميليون ريالي در "استهبان"
فرمانده انتظامي شهرستان "استهبان" استان فارس از کشف مقاديري كالاي قاچاق با ارزشي بالغ بر 118 ميليون ريال خبر داد.
سرهنگ " محمد علي فرهادي" در اين خصوص گفت: در راستای اجراي طرح مبارزه با قاچاق كالا و ارز، ماموران كلانتري "ايج" شهرستان هنگام گشت زني در حوزه استحفاظي به يك دستگاه خودرو پژو 405 که مشغول جابه جايي كالا در يك تريلر بودند، مظنون و آن را متوقف كردند.
وي ادامه داد:  پس از بررسي هاي لازم مشخص شد كه خودرو پژو حامل تعداد يك هزار و 272 ثوب پوشاك قاچاق است .
سرهنگ " فرهادي" با بيان اينكه ارزش ريالي محموله قاچاق كشف شده بالغ بر 118 ميليون ريال برآورد شده است افزود: در اين خصوص دو نفر متهم دستگيرو به همراه پرونده تحويل مقام قضائي شدند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳
0
برخی کارکنان شهرداری ها در کمال خونسردی برای انجام وظایف خود طلب 30 میلیون شیرینی میکنند را چه میگویی