کد خبر: ۶۵۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۳ - ۲۱ دی ۱۳۹۳
دبیر شورای خیرین سلامت سروستان؛

تجهیزات لازم جهت حضور پزشکان متخصص در سروستان فراهم شده است

دبیر شورای خیرین سلامت شهرستان سروستان در همایش تجلیل از خیرین حوزه سلامت این شهرستان خواستار حضور دائمی پزشکان متخصص در بیمارستان شهدای سروستان شد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از سروآنلاین، سومین همایش تجلیل از خیرین تامین سلامت شهرستان سروستان با حضور مسئولین و جمعی از مردم مومن و نوع دوست سروستان در تالار حافظ برگزار شد.

در این مراسم که همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت محمدابن عبدالله و صادق آل محمد(ص) حضرت امام جعفر صادق(ع) برگزار شد از یکصد نفر از خیرین شهرستان سروستان که طی یکسال گذشته با شورای خیرین تامین سلامت سروستان همکاری داشته اند، تجلیل شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی، امام جمعه سروستان ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته این شورا و عموم خیرین شهرستان سروستان، خواستار گسترش فعالیت های خیرین در کلیه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی شد.

سلیمان کرمی، فرماندار سروستان نیز در سخنانی با تقدیر از اعضای شورای خیرین سلامت و همچنین خیرین این شهرستان، آمادگی خود را در جهت همکاری بیش از پیش با این شورا اعلام کرد.

در ادامه این مراسم، غلامرضا نادری،دبیر شورای خیرین تامین سلامت سروستان با ارائه گزارش کوتاهی از عملکرد یک سال گذشته این شورا گفت: به لطف خدا و با همکاری کلیه خیرین شهرستان سروستان طی یکسال گذشته حدود 750 میلیون ریال وجوه نقدی جمع آوری شده که از همه خیرین و مردم مومن و نوع دوست این شهرستان،صمیمانه تقدیر می نمائیم.

وی در ادامه این مطلب افزود: طی یکسال گذشته فعالیت های قابل توجهی توسط این شورا در بیمارستان شهدای سروستان صورت گرفته که از آن جمله می توان به ؛ تجهیز و راه اندازی اسانسور درمانگاه تخصصی بیمارستان شهدا، خرید دستگاه های رمپ و هولتر و همچنین تامین بخشی از داروهای بیماران خاص به همراه توزیع کالاهای اساسی در خانواده این گونه بیماران که وضعیت اقتصادی مناسبی ندارند، اشاره کرد.

غلامرضا نادری در ادامه سخنان خویش با اشاره به حمایت از دانش آموزان بی بضاعت و همچنین تامین بخشی از جهیزیه نوعروسان اظهار داشت: شورای خیرین تامین سلامت این شهرستان علاوه بر توجه به ارتقاء وضعیت جسمانی اقشار بی بضاعت جامعه به مسائل روحی و روانی آنها  نیز ورود کرده و سعی شده با تامین بخشی از اقلام و کالاهای ضروری در جهت ادامه تحصیل و همچنین امکان شرایط ازدواج از طریق تامین بخشی از جهیزیه نوعروسان، چتر حمایتی خویش را گسترده تر نماید.

دبیر شورای خیرین تامین سلامت سروستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اولویت های کاری سال آینده این شورا تاکید کرد: خرید یک قطعه زمین به مساحت بیش از یک هکتار در کنار بیمارستان شهدای سروستان جهت امکان توسعه فضاهای آموزشی و درمانی این مجمتمع درمانی و همچنین تلاش در جهت احداث ساختمان جدید مرکز بهداشتی درمانی سروستان از جمله اولویت های شورای خیرین سلامت سروستان در سال آینده می باشد.

وی در ادامه این مطلب گفت: امیدواریم با همراهی و همکاری بیش از پیش همه خیرین شهرستان سروستان این برنامه ها هرچه سریعتر به مرحله اجرا برسد.

غلامرضا نادری در بخش پایانی سخنان خویش ضمن تقدیر از همکاری های دانشگاه علوم پزشکی شیراز با این شورا گفت:با توجه به تامین تجهیزات مورد نیاز بیمارستان شهدای سروستان توسط خیرین این شهرستان به ویژه درخصوص تجهیزات بخش CCU و درمانگاه  تخصصی از مسئولین محترم دانشگاه علوم پزشکی شیراز می خواهیم با اعزام پزشکان متخصص به این مرکز درمانی علاوه بر گسترش ارائه خدمات به مردم با فرهنگ و همیشه در صحنه سروستان،امکان درمان بیماران را در داخل شهرستان سروستان فراهم نمایند.

در پایان این همایش ضمن تقدیر از فعالیت های دکتر مهدی رعیتی نژاد،مدیر سابق شبکه بهداشت و درمان سروستان، از خیرین حوزه سلامت این شهرستان با اهدای شاخه گل و لوح سپاس تقدیر شد.

نویسنده :
سرو آنلاین
نظرات بینندگان