کد خبر: ۶۶۱۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۵ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۳

امام جمعه مرودشت: مجلس و نماز جمعه در راس امورند

یکی از رموز موفقیت حضرت امام این بود که به مردم عزت، عظمت و شخصیت دادند.

به گزارش شیرازه به نقل از مرودشت نا، ائمه جمعه شمال و شرق استان فارس در اجلاسیه ای که به میزبانی مرودشت برگزار گردید به هم اندیشی و تبیین مواضع شورای سیاست گذاری ائمه جمعه پرداختند.

سید یداله حسینی فرماندار مرودشت گفت: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی احیای تفکر دینی است و در مدار تفکر دینی نماز جمعه یکی از دستاوردهای دینی، سیاسی و اجتماعی انقلاب اسلامی است و امروزه نماز جمعه به عنوان کانون جوشان انگیزه های دینی اجتماعی در تقویت نظام جمهوری اسلامی نقش اصلی را بر عهده دارد.

وی افزود: از افتخارات ما این است که در طول این 36 سال حرکت های بزرگ و مواضع مهم و حیاتی در تقویت این نظام و راه امام و اندیشه مقام معظم رهبری از نماز جمعه شروع شده است.

حجت الاسلام و المسلمین قنبر علی احمدی امام جمعه شهرستان مرودشت تصریح کرد: یکی از رموز موفقیت و شاخصه ی انقلاب که حضرت امام توانست مردم را با خود همراه کند، عزت و عظمت و شخصیت دادن به ملت قهرمان ایران بود و مردم متوجه شدند که می توانند در سایه عزت و خودباوری و اعتماد به نفس استقلال و عظمت پیدا کنند و همین طور هم شد.

خطیب جمعه مرودشت خاطر نشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب امام دو چیز را به عنوان راس امور مطرح کردند که یکی مجلس و دیگری نماز جمعه در راس امور است و اینکه نماز جمعه در راس امور است به عنوان اسلامیت نظام و اینکه مجلس در راس امور است به عنوان جمهوریت نظام مطرح می شود.

حجت السلام و المسلمین حسین ملک مکان اذعان داشت: استان فارس که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سومین شهر حرم اهل بیت علیه السلام نام گرفت به تعبیر نماینده ولی فقیه در استان فارس برخی می خواهند آن را به دهکده موسیقی تبدیل کنند.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه در استان فارس در ادامه بیان کرد: مردم و جوانان دنبال این موسیقی ها نیستند و به دنبال کار و اشتغال و کسب در آمد هستند و اگر قرار است کاری برای جوان ها انجام شود باید در زمینه اشتغال باشد و با موسیقی نمی توان ذهن و فکر جوانان را برای مدت مدیدی مشغول کرد.

اعضای باشگاه شوتوکاران ستاد نماز جمعه مرودشت نیز در همایش حضور یافته و به اجرای حرکات ورزشی پرداختند.

اجلاسیه ائمه جمعه در مرودشتاجلاسیه ائمه جماعت استان فارس به میزبانی ستاد نماز جمعه مرودشتباشگاه فرهنگیان مرودشت و ائمه جمعه استان فارسباشگاه شوتوکاران ستاد نماز جمعه مرودشتحاج آقا ملک مکان رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان فارس


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
آرش
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
0
آقا یکی این واژه «بینش مند» در تصویر آخر را معنا کنه