کد خبر: ۶۶۳۰۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۵ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
بعد از 48 روز بلاتکلیفی

بالاخره فرماندار جدید خرامه معرفی شد + عکس و سوابق

با حضور معاون استاندار فارس، نماینده مردم خرامه سروستان و کوار در مجلس و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، فرماندار جدید خرامه معرفی شد.

به گزارش شیرازه به نقل از صدای خرامه، جوانشیر کدخداپور معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری فارس با اشاره به علت و چگونگی انتخاب فرماندار جدید اظهار داشت: سیاست دولت، انتخاب فردی است که بتواند با برنامه های دولت تدبیر و امید همراه باشد، افراد زیادی معرفی شدند اما باید کسی را معرفی می کردیم که کمترین مخالفت و تنش علیه او وجود داشته باشد؛ امیدوارم این انتخاب موجب پیشرفت شهرستان شود.

وی افزود: در انتخاب فرماندار به بحث های سیاسی خیلی توجه نمی کنیم، به اندازه کافی افراد موثر گوشه نشین شده اند، ما باید در این موارد به موضع گیری های مقام معظم رهبری نگاه کنیم، ایشان هیچ وقت به تایید یا نفی جناح خاصی نمی پردازند.

کدخداپور ادامه داد: دشمن نقشه های مختلفی مثل جنگ، ترور و تحریم را علیه ما اجرا کرده اما مردم دفاع کردند، ایثار کردند تا با همه مشکلات انقلاب را به اینجا رسانده اند؛ اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به حدی رسیده که ما را به عنوان قدرت منطقه ای پذیرفته اند؛ نیروهای نظامی هم اجازه کوچکترین تعرضی را به دشمنان نمی دهند.

 معاون استاندار فارس تصریح کرد: وظیفه ما به عنوان کارگزاران نظام این است که اهداف رهبری و برنامه های دولت را دنبال کنیم، وقتی سند چشم انداز با امضای رهبری به ما ابلاغ می شود برای ما تکلیف است که آن را اجرا کنیم چرا که  هرجا فاصله بگیریم ضربه خواهیم خورد.

وی ادامه داد: این وحدت و همدلی در شهرستان باید استمرار داشته باشد چرا که به راحتی به دست نیامده است، مسئولین بعضی جاها باید گذشت کنند و به خاطر نظام و به خاطر مردم، پا روی منیت ها بگذارند.

کدخداپور در پایان ضمن ابراز خرسندی از حضور ظرفیت های بومی این شهرستان در بین مدیران کل استان فارس گفت: یکی از راه های اشتغال و تولید، کشاورزی است، برای فراهم آوردن این بستر از دو ظرفیت مدیر کل جهاد کشاورزی و مدیر کل تعاون روستایی فارس که بومی این منطقه هستند استفاده کنید .

نوراله اسپرجانی فرماندار جدید خرامه استفاده از پیشنهادات امام جمعه در مسائل دینی و مذهبی، استقبال از مردم با آغوش باز و استفاده از حضور همه اقشار مردم جهت وحدت را از مهمترین برنامه های کاری خود عنوان کرد.

وی افزود: امور اجرایی دولت دست ماست، مبادا به گونه ای با مردم برخورد کنیم که به نظام بدبین شوند.

در پایان این مراسم با حضور معاون استاندار فارس، نماینده مردم خرامه سروستان و کوار در مجلس شورای و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، نوراله اسپرجانی به عنوان فرماندار جدید خرامه معرفی و از زحمات احسان خازن تقدیر شد.

نوراله اسپرجانی متولد 1349 شیراز با بیش از 15 سال سابقه کار در مجموعه وزارت کشور دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد در رشته تاریخ تاکنون سمت های مختلفی را در فرمانداری شهرستان فسا و بخشدار نوبندگان فسا، بخشدار مرکزی گراش بخشدار مرکزی سروستان را تجربه کرده است.

http://sedaykherameh.ir/files/images/93-Bahman/19_bahman_farmandar_1.jpg


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
0
خوب شد که خازن رفت ایشان مهره دولت احمدی نژاد بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
0
خازن یک اصول گرای به معنای واقعی کلمه است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
0
جالبه اکثرا مدرکشون تاریخ است
عزیزی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
0
گل بود به سبزه نیز آراسته شد.
منتظریم ببینیم بازهم یک فرد طرفدار فتنه فرماندار شده است؟ مطمئن باشید مردم هوشیارند و فرق خوب وبد را تشخیص می دهند خدا به داد مردم خرامه برسد
امید
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
0
ایشان دریکی ازصحبت هاشون گفته بودن یکی ازافتخاراتم این است که بخشدار دولت خاتمی بوده ام