کد خبر: ۶۶۳۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۱ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۳

اتمام حجت امام جمعه خرامه با فرماندار جدید: تا وقتی خط قرمزها را رعایت کنید شما را حمایت می کنم

ما می خواهیم سطح امید در شهرستان بالا رود، هیچ چیز خوشایندتر از تدبیری نیست که پشت امور شهرستان باشد.

به گزارش شیرازه به نقل از صدای خرامه، حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه خرامه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار خرامه، ضمن تشکر از احسان خازن فرماندار سابق خرامه اظهار داشت: همه ما شاهد سختی کوشی او بودیم، تقویم پی گیری ها و علاقه وی به مردم را دیدیم، شاهد بودیم که امورات شهرستان را به زندگی خود ترجیح می دادند، به نمایندگی از مردم از زحمات وی تشکر می کنم.

وی افزود: آقای اسفرجانی، شورای اداری را در یک سطح ایده آل تحویل می گیرند، وحدتی که در این شهرستان وجود دارد بستر توسعه خواهد بود، گل سر سبد این افتخار دکتر اسماعیلی است، قسم شرعی می خورم که شورای اداری وقتشان را صرف دفاع از خود نمی کنند چرا که ما حریم کاری خاصی نداریم، وقتی کار برای یک اداره است همه در خدمت آن اداره هستیم.

حجت الاسلام صباحی صراحتاً گفت: تا وقتی که از رهبری تبعیت کنید و خط قرمز ها را رعایت کنید از شما حمایت خواهیم کرد؛ انتظار ما، تدبیر و امید واقعی است، ما می خواهیم سطح امید در شهرستان بالا رود، هیچ چیز خوش آیند تر از تدبیری نیست که پشت امور شهرستان باشد.

امام جمعه خرامه اضافه کرد: وضعیت کنونی کشاورزی منطقه و به تاخیر افتادن جاده خرامه نی ریز که الحمدلله اخیرا شاهد کلنگ زنی آن بودیم به خاطر بی تدبیری ها بوده، امیدواریم که دیگر شاهد بی تدبیری نباشیم.

وی خطاب به استان نشین ها گفت: ما در اینجا بار سیاسی روی زمین مانده نداریم، ما کار سیاسی معطل نداریم، مسائل سیاسی در خرامه جمع شده، ما مثل مقام معظم رهبری به عنوان بزرگترین حامی دولت، این دولت را حمایت خواهیم کرد.

حجت الاسلام صباحی اضافه کرد: به برکت دکتر اسماعیلی خرامه به یک کارگراه بزرگ صنعتی تبدیل شده است، ما می خواهیم این خدمت گزاری ادامه یابد به همین خاطر 100 درصد از فرماندار جدید حمایت خواهیم کرد؛ خطبه ها، دفتر امام جمعه و روحانیون در خدمت نماینده دولت خواهند بود.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
0
آقای صباحی امام جمعه محترم چی فکر کردید همه که خازن نمی شن که یه بسیجی به تمام معنا باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
0
زشته مدیر نظام اسلامی ظواهر شرعی را رعایت نکند
از عکس هم مشخصه