کد خبر: ۶۶۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۳ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۳

بیش از ۳۰ مرکز در شیراز میوه‌ شب عید عرضه می‌کنند

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری شیراز گفت: بیش از ۳۰ مرکز در شیراز برای عرضه میوه شب عید آماده شده است.
به گزارش شیرازه، بهنام جعفری در گفت‌وگو با تسنیم در شیراز، با اشاره به وجود 21 بازارچه عرضه میوه و تره‌بار در سطح این شهر اظهار داشت: شهرداری شیراز امسال برای خدمات‌رسانی بیشتر به شهروندان 10 مکان دیگر نیز به صورت موقت برای عرضه میوه آماده کرده است.

وی گفت: شهرداری شیراز امسال با همکاری جهاد کشاورزی نسبت به تامین میوه‌ ویژه شب عید اقدام کرده اما نظارت بر قیمت به عهده تشکیلات صنفی و اداره صنعت و معدن است.

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری شیراز افزود: شهرداری شیراز 20 مکان برای عرضه فرآورده‌های پروتئینی و 20 مکان نیز برای عرضه خشکبار و آجیل در بازارچه‌های شهرداری قرار داده است.

جعفری درباره وانت‌بارهایی که  در معابر شهر اقدام به فروش میوه می‌کنند، خاطرنشان کرد: وجود این افراد و فروش میوه در معابر شیراز علاوه بر زشتی چهره شهر سبب نابه‌سامانی در قیمت میوه می‌شود.

وی تصریح کرد: دلیل عمده وجود وانت‌بارها در سطح شهر خشکسالی و بیکاری است که شهرداری شیراز با همکاری نیروی انتظامی برای ساماندهی آنها اقدام کرده است.

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری شیراز بیان کرد: امسال 17 مکان در نقاط مختلف شهر برای ساماندهی وانت‌بارها در نظر گرفته شده که تاکنون 314 وانت ساماندهی و سوابق این افراد در حمل‌ونقل بار شهری شیراز ثبت شده است.
نظرات بینندگان