کد خبر: ۶۷۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۷ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۳

راه تدبیر و امید از اصلاحات می گذرد!

در شهرستان فراشبند هم دقیقا به همین سبک وسیاق پیش میرود هرچند که فرماندار محترم فردی متشخص و میانه رو هستند اما افرادی که به عنوان مسول منصوب میشوند همگی اصلاح طلب و حتی عده ای اصلاح طلب تندرو نیز میباشند.

به گزارش شیرازه به نقل از نخل بیدار، وبلاگنویس فراشبندی با انتشار یادداشتی نوشت:

از سال 92 که انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد و آقای  روحانی به عنوان رییس جمهور انتخاب شدند گفتمانی به عنوان شعار دولت برای همه شناخته شد وآن شعار، شعار تدبیر و امید همراه با اعتدال بود.
از شکل و و ظاهر این شعار و گفتمان اینچنین به اذهان متبادر میشود که قرار است تدابیری معتدل و میانه رو در سطح کلان و خرد کشور اندیشیده شود تا از آن طریق امید نیز به جامعه تزیق گردد.
به طور طبیعی برای اجرای این شعار، دولت نیاز به عوامل اجرایی همسو در سطح کشور دارد تا بتوانند با این تفکر ، تدبیر و امید را همراه با چاشنی اعتدال در سطح کشور توسعه دهند و در جهت اعتلای جمهوری اسلامی ایران بکوشند و همچنین اگر از بعد دیگر به این شعار بنگیریم بر همه نمایان خواهد شد که برای پیشرفت این هدف میبایست در همه سطوح اجرایی ، افرادی در سمت های مدیریتی قرار گیرند که دیدگاه و عملکردی میانه رو و به دور از افراط  داشته باشند تا مجموعه دولت ، دولتی باشد که به گفته خود رییس جمهور محترم نه اصولگرا باشد و نه اصلاح طلب ، همان طور که بارها رییس جمهور محترم در صحبت هایشان بر آن نیز تاکیید کرده اند.
اما هر چه از تاریخ این دولت میگذرد مشاهده میکنیم که دولت از شعارهای خویش فاصله گرفته و به سمت یکی از جناههای سیاسی سوق پیدا میکند.

با نگاهی به انتصابات دولت محترم چه در سطح کلان وچه سطوح پایین تر ، نه تنها نشانی از دولت میانه رو مشاهده نمیشود بلکه بیشترین انتصابات هم از جناح اصلاح طلب میباشد.
در شهرستان فراشبند هم دقیقا به همین سبک وسیاق پیش میرود هرچند که فرماندار محترم فردی متشخص و میانه رو هستند  اما افرادی که به عنوان مسئول منصوب میشوند همگی اصلاح طلب و حتی عده ای اصلاح طلب تندرو نیز میباشند.
بنابراین با توجه به روند دولت در این دو سال  همه ما به این نتیجه رسیده ایم که دولت محترم و تمامی عوامل اجرایی اصلاح طلب هستند اما من باب یاداوری باید گفت که:

آقای رییس جمهور محترم شعار و اهداف خود را در این زمینه فراموش کرده و راه رسیدن به اعتدال و تدبیر رادر همرایی و همصدایی بااصلاح  طلبی میبیند و بجاست که رییس جمهور محترم در شعار دولت خود تجدید نظر نمایند تا این دوگانگی برای همه برطرف شود و زین پس از انتصاباتی که در همه سطوح و در سطح شهرستان فراشبند اتفاق می افتد انگشت حیرت به دهان نگیریم.
به امید موفقیت روزافزون برای همه کسانیکه برای اعتلای جمهوری اسلامی ایران زحمت می کشند.

نویسنده :
یک وبلاگ نویس فراشبندی
نظرات بینندگان