کد خبر: ۶۷۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۷ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۳
مدیر عامل آبفا روستایی فارس در خرامه:

سند چشمه ولی آباد را به نام آبفای روستایی بزنید تا عملیات آبرسانی شروع شود

در صورتیکه موانع اجرای پروژه حل شود، در شهریور ماه سال آینده مشکل آب روستا برطرف خواهد شد.

به گزارش شیرازه به نقل از صدای خرامه، جلسه بررسی مشکلات انتقال آب شرب روستای ولی آباد شهرستان خرامه با حضور مدیرعامل آبفا روستایی فارس، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین استانی و محلی در منزل دهیار روستای ولی آباد برگزار شد.

حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه خرامه اظهار داشت: تصمیم مسئولین را بپذیرید، این وحدت و این تدبیر را بپذیرید و ببینید مدیر کل چه برنامه ای برای این روستا دارد، به خاطر آلودگی آّب، مشکلات روده ای، پوستی و دندان در این روستا خیلی زیاده شده و باید چاره ای بیندیشیم.

وی ادامه داد: پراکندگی خانه های مردم روستا مشکل بعدی شماست، شورا و دهیار اجازه ندهید که این پراکندگی بیشتر شود، هرچه جمعیت، متمرکز تر باشد امنیت مردم هم بیشتر است.

عبدالحسین نجفی رییس اداره آبفا روستایی شهرستان خرامه گفت: این روستا در آینده ای نه چندان دور تحت پوشش آبفا روستایی قرار می گیرد، نقشه برداری طرح هادی انجام شده و در مرحله تایید است.

وی افزود: براساس آب موجود در قنات با احداث یک مخرن ذخیره و انتقال آن از طریق شبکه، مشکل مردم حل خواهد شد، این پروژه در حال برآورد ریالی است و امیدواریم که تا پایان امسال به مناقصه گذاشته شود.

مهدی بوستانی مدیر عامل آبفا روستایی فارس، اساسی ترین مشکل این روستا را مشکل آب عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه قرار است سازمان آب 700 میلیون تومان هزینه کند شورای اسلامی روستا همکاری کنند تا سند مالکیت چشمه روستا به نام آبفا روستایی انتقال یابد تا این برنامه اجرایی شود.

وی این نوید را هم داد که در صورتیکه موانع اجرای پروژه حل شود، در شهریور ماه سال آینده مشکل آب روستا برطرف خواهد شد.

نوراله اسپرجانی فرماندار خرامه اظهار داشت: مسئولین برای حل مشکل مردم تمام قد ایستاده اند، مردم شرایط را فراهم کنند، اگرچه مشکلات زیاد است اما دولت وظیفه دارد مشکلات را حل کند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه جاده خاوران خرامه ارسنجان از نزدیکی این روستا عبور می کند آینده خوبی را برای آن می بینم پس کمک کنید که هرچه زودتر مشکلات حل شود.

در ادامه این جلسه، روستاییان و عشایر پیشنهادات خود را ارائه کردند.

پس از پایان این مراسم، با حضور مسئولین کلنگ مسجد این روستا به زمین زده شد.

http://sedaykherameh.ir/files/images/93/esfand%2093/17%20voli/17%20esfand%20vohli%201.jpghttp://sedaykherameh.ir/files/images/93/esfand%2093/17%20voli/17%20esfand%20vohli%202.jpg

نظرات بینندگان