کد خبر: ۶۷۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۴ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۳

جوان‌ جهرمی سوژه برنامه‌ نوروزی شبکه سه سیما شد

یک جوان جهرمی سوژه برنامه نوروزی شبکه سه سیما شد.

به گزارش شیرازه به نقل از خبرنگار پسین جهرم مستند فعالیت های اجتماعی و بشردوستانه مهرداد الطافی جوان برتر سازمان جمعیت هلال احمر در ایام نوروز پخش می شود.

 

این مستند که به معرفی فعالیت های اجتماعی، امدادی و بشردوستانه الطافی پرداخته، برنامه های وی در در طول یک شبانه روز، چگونگی انتخاب او به عنوان جوان برتر کشور و همچنین فعالیت های کانون جوانان هلال احمر شهرک فاطمیه به عنوان کانون برگزیده کشور، به تصویر کشیده شده است.

 

10 سکانس این مستند توسط فیلم برداران نورزی صداوسیما در جهرم ضبط شده و قرار است از یکم تا 14 فروردین در برنامه "بیست‌بیست" شبکه 3 سیما پخش شود.

بر اساس این گزارش پخش مستند این جوان جهرمی با حضور وی در برنامه "بیست‌بیست" از دیگر بخش های این برنامه است که قسمت نهایی آن در هفته هلال احمر (17 تا 22 اردیبهشت) از شبکه سه سیما پخش می شود.

مهرداد الطافی متولد 23 اسفند 70 در شهر جهرم  است. وی فارغ التحصیل رشته مدیریت بحران بوده و از سال 82 به عضویت سازمان جوانان هلال احمر در آمده است. انتخاب وی به عنوان پژوهشگر برتر،  جوان برتر در جشنواره حضرت علی اکبر(ع) با دریافت تندیس فداکاری و رتبه نخست کانون های جوانان کشور در کارنامه این جوان جهرمی می درخشد.

 

انتهای پیام/
 


نظرات بینندگان