کد خبر: ۶۸۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۳ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴

وزیر دادگستری: مطالبات مردم بوانات را در هیئت دولت مطرح می کنم

وزیر دادگستری گفت: مردم شهرستان بوانات لیاقت خدمت را دارند و باید با یک نگاه ویژه به این مردم نگاه کرد و خدمت کرد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از حرف رسا، در سفر هیات دولت به استان فارس دکتر پور محمدی وزیر دادگستری در میان استقبال پرشور مردم  شهرستان صبح چهارشنبه وارد بوانات شد. پور محمدی پس از ورود به ورزشگاه شهید باهنر در میان استقبال مردم بوانات بر مزار شهید گمنام حاضر و با اهدا شاخه گل و قرائت فاتحه به شهدای والامقام ادای احترام کرد.

حرف رسا

وزیر دادگستری دولت یازدهم در دیدار با مردم شهرستان بوانات اظهار داشت: از دیرباز با مردم بوانات آشنا بودم و قبل از این سفر نیز سابقه شهرستان و شما مردم را بررسی کردم، اگر دولت و نظام در حال حاضر اقتدار و استحکامی در جهان دارد این از حضور شما در صحنه های مختلف است.

پورمحمدی در جمع مردم بوانات این مردم را مردمانی پر شور و نشاط خواند و افزود : شما مردمان خوب و سپاسگذاری هستید و اگر خدمت کوچکی برای این مردم شود بسیار قدردان و سپاسگذار خواهند بود، پس وظیفه دولت است که به این مردم خدمت کند و این مردم شایسته خدمت هستند  و این شکرگزار بودن شما و حضور شماها در صحنه های مختلف وظیفه دولت را بسیار سنگین تر می کند.

وزیر دادگستری در ادامه به مناسبات اجتماعی دنیا با کشورمان و مذاکرات هسته ای اشاره کرد و گفت : امروزه اگر گروه 5+1 و وزرای دولت آمریکا و دیگر کشورهای قلدر جهان با نماینده جمهوری اسلامی مذارکره می کنند این مهم نتیجه صبر و استقامت شما و اطاعت از رهبری شما مردم همیشه در صحنه است.

وزیر دادگستری در انتهای سفر 3 ساعته خود به بوانات از بیمارستان در حال ساخت این شهرستان نیز بازدید کرد و به مسئولین شهرستان گفت: من خود در جلسه شورای اداری استان با هیات دولت این مهم را پیگیری می کنم اما شما هم به مردم بگویید که در این خصوص اصلا عجله نکنند و با صبر و حوصله بیشتر این بیمارستان را با تمام تجهیزات و تکمیل شده افتتاح کنید.

پور محمدی در دیدار چهره به چهره با مردم بوانات مشکلات این مردم را شنید اما وقت اجازه نداد تا وی با همگان صحبت کند و درد دل این مردمان را گوش کند.

حرف رسا

حرف رسا

حرف رسا

حرف رسا

سفر هیات دولت به فارس

وزیر دادگستری در بوانات

رسای بوانات

حرف رسا

حرف رسا

پور محمدی در بوانات

حرف رسا

حرف رسا

حرف رسا

انتهای پیام/224224

نویسنده :
عاشوریان
نظرات بینندگان