کد خبر: ۶۹۰۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۷ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴

بنده های «لایک» شده خدا در ارسنجان

امسال حدود 80 نفر از براردان در شبستان های قدیمی و تاریخی مسجد جامع، و حدود 300 نفر از خواهران در مسجد صاحب الزمان(عج)، به مدت 3 روز اعمال ویژه مراسم اعتکاف را به جا می آوردند.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از ارسن نیوز؛ مراسم معنوی اعتکاف هم زمان با سراسر کشور، از شب 13 رجب آغاز شده است.

صدها نفر از اهالی شهرستان و دانشجویان مقیم ارسنجان، با اقامت 3 روزه در مساجد جامع و صاحب الزمان(عج) شهر و مساجد روستاهای چهارقلات، نظام آباد، کوهنجان، جوادیه، شوراب و خبریز، آمرزش الهی و دوری از گناهان را طلب می کنند.

یکی از مسوولین برگزاری مراسم اعتکاف، در این خصوص گفت: «امسال حدود 80 نفر از براردان در شبستان های قدیمی و تاریخی مسجد جامع، و حدود 300 نفر از خواهران در مسجد صاحب الزمان(عج)، به مدت 3 روز اعمال ویژه مراسم اعتکاف را به جا می آوردند.»

محمد حسین خادم الحسینی افزود: « در طول این روزها برنامه های متنوعی از جمله سخنرانی، مولودی و مداحی، پاسخ گویی به شبهات دینی و سوالات احکام، برای معتکفین عزیز اجرا خواهد شد. طرح زلال قرآن نیز که به قرائت همراه با ترجمه یک صفحه از کلام وحی اختصاص دارد و همچنین زیارت امّ داوود که در آخرین ساعات اعتکاف قرادت می شود، از دیگر برنامه های اعتکاف امسال در شهرستان ارسنج

صبح اولین روز اعتکاف، نیز در دو مراسم جداگانه در مساجد جامع و صاحب الزمان(عج) شهر با حضور مسوول اداره تبلیغات اسلامی ارسنجان، آغاز این مهمانی الهی گرامی داشته شد.

حجت الاسلام محمد جواد چمانه در این مراسم با ذکر احادیث و روایاتی از فضیلت اعتکاف در درگاه اهلی، معتکفین را به تلاش برای حداکثر استفاده از لحظات اعتکاف و خودسازی هرچه بیشتر فراخواند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
رضا
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
0
خدا قبول کنه