کد خبر: ۶۹۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۱ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴

پارداوکس دولت، تیتر اول کیهان

بعد از روزها صحبت از فکت شیت و تاکیدات مکرر مقامات وزارت خارجه کشور که همگی نشان می داد تا کنون فکت شیت ایرانی منتشر نشده است رئیس جمهور گفت: فکت شتی ما قبل از آمریکا منتشر شد!
شیرازه: «فکت‌شیت ایرانی قبل از آمریکا منتشر شد. شبی که تفاهم بین ایران و ۱+۵ انجام شد و بیانیه‌ای که در لوزان اعلام شد، یک ساعت قبل آن خبرگزاری‌ها فکت‌شیت ایرانی را منتشر کردند؛ همه خبرگزاری‌ها ما یک فکت شیت را اعلام کردند و همان را هم رسانه‌های خارجی اعلام کردند.

نمی‌دانم برخی حافظه‌شان ضعیف شده است چراکه قبل از آمریکایی‌ها ما فکت شیت خود را اعلام کردیم. بنابراین ما اعلام کردیم و روشن است، منتها برخی شبهه‌‌ای ایجاد و مسائلی را مطرح کردند، ضمن اینکه ما نظرات خود را به‌صراحت گفتیم. وزیر امور خارجه ما و رئیس سازمان انرژی اتمی به‌تفصیل نظرات ایران را اعلام کردند، حال اگر می‌خواهید مصاحبه‌های آنان را دوباره منتشر کنید تا فکت‌شیت دوم منتشر شود.»

این ها جملات آقای روحانی درباره انتشار فکت شیت توسط ایران بود.

بعد از روزها صحبت از فکت شیت و تاکیدات مکرر مقامات وزارت خارجه کشور که همگی نشان می داد تا کنون فکت شیت ایرانی منتشر نشده است این سخنان رئیس جمهور در شیراز تعجب همگان را برانگیخت. کیهان امروز در صفحه اول خود به این اظهارات اینگونه واکنش نشان داده است:

پارداوکس دولت، تیتر اول کیهان
نظرات بینندگان