کد خبر: ۶۹۲۳۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۴ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴

دستپاچگی مردم ارسنجان برای شرکت در راهپیمایی دفاع از مردم یمن!

مردم ارسنجان امروز انگار عصبانیت شان از دست استکبار جهانی و آل سعود بیشتر بود.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از ارسن نیوز؛ مردم ولایی و انقلابی ارسنجان همزمان با هموطنان شان در سراسر کشور، با برگزاری راهپیمایی، اعتراض خود به جنایت های آل سعود و حامیانش علیه مردم مظلوم یمن را فریاد زدند.

در این راهپیمایی مردم ارسنجان که انگار عصبانیت شان از دست استکبار جهانی و  آل سعود بیشتر بود، شعارهایشان را از لحظه خروج از مصلای نماز جمعه و در حال پوشیدن کفش هایشان شروع کردند!

پس از تجمع نمازگزاران در مقابل درب واقع در خیابان سعیدیه، مجری برنامه ضمن یادآوری جنایات عربستان در حمله به یمن، آغاز رسمی راهپیمایی با شعار همیشگی "الله اکبر" اعلام نمود.



سپس افشار مختلف مردم و نمازگزاران ارسنجانی با سردادن شعارهایی، حرکت خود به سمت میدان شهرداری را آغاز نمودند.


حجة الاسلام و المسلمین ابراهیم احمدی امام جمعه و سید محد یوسف کاظمی فرماندار ارسنجان نیز همدوش تظاهر کنندگان با مشت های گره کرده مسیر راهپیمایی را طی می کردند.


در طول مسیر راهپیمایان با سر دادن شعارهایی، همچون "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسراییل"، "مرگ بر آل سعود"، "مرگ بر سه قاتل کودکان، آل سعود، اسراییل و آمریکای بی وجدان"، و شعار ابتکاری " بن سلمان، بن سلمان/جانی نامسلمان" حمایت معنوی خود را از حق طلبان یمنی اعلام و خیانت های رژیم آل سعود علیه مسلمانان منطقه را که با حمایت کشورهای غربی به وِیژه آمریکا صورت می گیرد، محکوم کردند.

بانوان ارسنجانی نیز همچون همیشه در این تظاهرات حضور پررنگی داشتند.




مردم انقلابی و ولایتمدار ارسنجان در پایان راهپیمایی خود، با تجمع در میدان شهرداری و قرائت قطعنامه ای، سکوت مجامع بین المللی در قبال جنایات آل سعود علیه مسلمانان یمن را تقبیح کرده و خواهان حمایت همه جانبه از مردم مظلوم یمن شدند.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ارسنجونی خالص
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
0
به قول ما ارسنجونیا "غودوو بشن الهی آل سعود!" البته ما از ایور تظاهرات می کنیم، ظریف از اوور پیام تبریک میفرسه سی شون!!
رضا
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
0
شروع کردن شعار در موقع کفش پوشیدن از دستپاچگی نیست از ایمانشان است .