کد خبر: ۷۰۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۹ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۴

کلنگ مرکز سلامت سروستان به زمین زده شد

رئیس شبکه بهداشت و درمان سروستان گفت: فاز اول ساختمان جدید مرکز معین سلامت شهرستان سروستان با زیربنایی بالغ بر 580 متر مربع و با اعتباری حدود 3 میلیارد ریال، طی مدت 9 ماه ساخته خواهد شد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، با حضور دکتر فرامرزی،مسئول واحد بیماری های واگیر دار دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جمعی از مسئولین ارشد سروستان ،کلنگ ساختمان جدید مرکز معین سلامت این شهرستان به زمین زده شد.

 براساس گزارش سروآنلاین، در مراسم کلنگ زنی این پروژه بهداشتی و درمانی، محمد مهدی مرزوقی،رئیس شبکه بهداشت و درمان سروستان با اشاره به مشخصات فنی این پروژه گفت: ساختمان جدید مرکز معین سلامت شهرستان سروستان با زیربنایی بالغ بر 580 مترمربع و در یک طبقه احداث می شود که فاز اول آن با اعتبار حدود سه میلیارد ریال از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ظرف مدت 9 ماه به پایان خواهد رسید.

وی در ادامه این مطلب افزود: این پروژه،جایگزین ساختمان قدیمی بهداری سروستان خواهد شد و بعد از تکمیل و تجهیز آن،کلیه خدمات بهداشتی و درمانی از جمله؛ آزمایشگاه، داروخانه، معاینات پزشکی، دندانپزشکی، بهداشت مادر و کودک و واکسیناسیون در این مرکز ارائه می شود.

 

خاطر نشان می شود اجرای این پروژه برای اولین بار توسط یک شرکت ساختمانی بومی ساخته خواهد شد.

 

انتهای پیام/224224

نظرات بینندگان