کد خبر: ۷۰۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۷ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۴

فرمانده سپاه جهرم: بدقولی گروه 5+1 عواقب سختی دارد

فرمانده سپاه جهرم با بیان اینکه عواقب بد قولی گروه 5+1 جبران ناپذیر است، بازدید و نظارت از مراکز نظامی و امنیتی کشور را امری مضحک و به دور از عقلانیت دانست.

به گزارش شیرازه به نقل از پسین جهرم، سرهنگ محمدصادق شادمند فرمانده سپاه ناحیه جهرم گفت: با توجه به استفاده صلح آمیز ایران از انرژی هسته ای، زیاده خواهی های طرف غربی مذاکره کننده به شدت محکوم است.

وی با اشاره به آیه 141 سوره مبارکه نساء که می فرماید" ولن یجعل الله للکافرین علی المؤمنین سبیلا" اظهار داشت: این خواسته صریح خداوند متعال است که کافرین بر مسلمانان هرگز مسلط نشوند ما نیز با پیروی از این دستور قرآنی نباید زیر بار زورگوئی‌ها و زیاده خواهی های قدرت‌های قلدرمآب برویم.

شادمند با اشاره به خواسته های به حق و مطالبات قانونی مردم ایران در گزاره برگ ایرانی که توسط آحاد مردم خداجو و با بصیرت امضاء شد، لغو تمام تحریم‌های سازمان ملل و سایر ابرقدرت‌ها را خواستار و عواقب بد قولی گروه 5+1 را بسیار سخت توصیف کرد.

فرمانده سپاه ناحیه جهرم با یادآوری این نکته که ملت بزرگ ایران زیر بار زورگوئی هیچ ابر قدرتی در دنیا نمی‌رود، خواسته ها و زیاده خواهی های طرف مذاکره کننده مبنی بر بازجوئی از دانشمندان هسته ای و نظارت‌های بیش از حد معمول و عرف جهانی را غیر معقول و بسیار وقیحانه دانست.

وی با تقدیر از زحمات و تلاش‌های تیم دیپلماتیک کشور، تأکید کرد: باید تعهدات و مندرجات در توافق به گونه ای باشد که در صورت دبه کردن و بدعهدی طرف مقابل، ایران نیز بتواند فوراً به شرایط قبل از توافق باز گردد.

سرهنگ شادمند افزود: بازدید و نظارت از مراکز نظامی و امنیتی کشور که از یک سو استقلال کشور را به خطر می اندازد و از سوی دیگر امنیت ملی و منافع جمهوری اسلامی را زیر سوال می برد امری مضحک و به دور از عقلانیت است.

وی با یادآوری اتفاقات سال‌های گذشته در کشورهای همسایه به ویژه عراق  مبنی بر بازرسی های غیرمتعارف و شناسایی انبارهای تسلیحاتی و مراکز نظامی آن کشور که منجر به اشغال چند روزه آن توسط آمریکا و همپیمانانش شد، این امر را درس عبرتی از تاریخ نام برد که سیاسیون امروز ما باید آن را با زیرکی مد نظر داشته باشند.

فرمانده سپاه جهرم در پایان با تأکید بر مفاد گزاربرگ ایرانی منتشر شده از هیأت دیپلماسی کشور خواست تا عزت و اقتدار ملی و ایرانی را در پای میز مذاکرات حفظ و سبب خشنودی مردم، رهبری معظم انقلاب، شهدای این مرزو بوم و همچنین خشنودی قلب نازنین حضرت ولی عصر(عج) شوند.  

 

برچسب ها: جهرم ، مذاکرات هسته ای ، شس
نظرات بینندگان